ארה"ב בראש

לראשונה: מספר המתים מ'קורונה' בעולם חצה את המיליון

לראשונה מאז פרץ נגיף הקורונה במחוז ווהאן שבסין, מספר הקורבנות חצה את המיליון איש שקיפחו את חייהם בעקבות הנגיף. בראש הרשימה - ארצות הברית - עם יותר מ-200 אלף נפטרים (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

למעלה ממיליון קורבנות גבה נגיף הקורונה, מאז דווח על האדם הראשון שמת מהנגיף ב'ווהאן' שבסין - לפני יותר משמונה חודשים, כך לפי סוכנות הידיעות.

קרוב לחצי מיליון מהנפטרים הם מארבע מדינות, שבראשם ארצות הברית עם 210 אלף מתים, אחריה ברזיל עם 142 אלף מתים, הודו עם 96 אלף מתים ומקסיקו עם 76 אלף מתים.

שאר המדינות שיש בהן מעל 20 אלף מתים הן; בריטניה ואיטליה עם כ-40 אלף מתים, פרו -32 אלף, צרפת וספרד עם כ-30 אלף, איראן וקולומביה עם 25 אלף ורוסיה עם 20 אלף מתים.

לפני שלושה חודשים, מספר הנפטרים מקורונה היה חצי מיליון, ואז החל זינוק - תוך שלושה חודשים המספר זינק ועומד כיום על מעל מיליון מתים, הסיבה לכך? אולי בגלל הבדיקות הרבות שהחלו לבצע ברחבי העולם.

למעשה, המומחים טוענים, כי מספר הנפטרים והנדבקים בנגיף הקורונה גבוה בהרבה מהמספרים הרשמיים - וזאת בשל העובדה שמדניות רבות לא מבצעות בדיקות משלל סיבות, כאשר הסיבה העיקרית היא כסף.

ומה המצב בישראל? משרד הבריאות עדיין לא עדכן, אך לפי העדכון האחרון בערב יום כיפור, 231,026 אובחנו כחיוביים לנגיף, מתוכם נפטרו 1,466 חולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר