"הימים הקרובים - מבחן"

טראמפ בבית החולים: 'מרגיש הרבה יותר טוב, רוצה לחזור'

הבית הלבן שחרר סרטון וידאו ראשון של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, בבית החולים הצבאי בו הוא מאושפז: "ני מרגיש הרבה יותר טוב. הימים הבאים יהיו המבחן האמיתי" • צפו (חדשות, בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: הבית הלבן)

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, שחלה בקורונה ואושפז בבית חולים צבאי, התייחס הלילה (ראשון) למצבו בסרטון וידאו שפרסם בחשבון הטוויטר שלו.

לדברי טראמפ: "אני מרגיש הרבה יותר טוב. מחכה בקוצר רוח לסיים את קמפיין. זה משהו שקרה למיליוני אנשים ברחבי העולם ואני נלחם גם עבורם ולא רק למען תושבי ארה"ב - אנחנו נביס את הנגיף".

טראמפ הדגיש: הימים הבאים יהוו את המבחן האמיתי, קיבלתי תמיכה מהעם האמריקני, תמיכה כמעט דו-מפלגתית, זה דבר יפה ולא אשכח זאת. אני רוצה להודות למנהיגי העולם על הברכות", אמר הנשיא האמריקני והוסיף כי "לא אשכח לעולם את האהבה שקיבלתי".

הנשיא הוסיף: "אני חייב לחזור כי אנחנו עוד צריכים להמשיך להפוך את אמריקה לנהדרת שוב – עשינו עבודה נהדרת אך יש לנו עוד עבודה. מחכה בקוצר רוח לסיים את הקמפיין".

שון קונלי, רופא 'הבית הלבן', אמר הלילה כי: "ישנה התקדמות משמעותית מאז אבחונו, הרופאים נותרו עם אופטימיות זהירה. הצוות ואני מרוצים מאוד מההתקדמות שעשה הנשיא". קונלי הדגיש כי הנשיא לא יצא מכלל סכנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר