הסתה: 'בקבוק תבערה על משאית השמחה'

כתב של עיתון 'הארץ' הסית בבוטות כנגד משאיות השמחה שהופעלו בשכונות החרדיות בפתח תקווה כשהוא מאיים לשגר על המשאיות בקבוק תבערה אם יגיעו ליד ביתו (חדשות בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: חשבון הטוויטר של ישראל כהן)

כתב 'הארץ', רן בר זיק, מאיים "לשגר בקבוקי תבערה" לעבר 'משאיות השמחה' המהוות בימי הסגר של הקורונה תחליף מינימלי עבור הציבור הדתי והחרדי בעיר פתח תקווה לשמחות בית השואבה המסורתיות בימי הקורונה והסגר שאנו בעיצומם.

את הדברים כתב בר זיק כתגובה לציוץ של העיתונאי החרדי ישראל כהן, שכתב: "פתח תקווה על גלגלים: משאיות השמחה של רמי גרינברג מרימות את האווירה בשכונות החרדיות - זה הערב השלישי ברציפות".

בר זיק כתב: "יופי שיישארו בשכונות החרדיות, כי אם הם יבואו לשכונה שלי אני משגר אליהם בקבוק תבערה ואני רציני".

לאחר שדבריו עוררו סערה ברשת טען בר זיק כי כוונתו הייתה רק למשאיות המוזיקה אותן כינה "שטניות". "אנשים כנראה ממש אוהבים את המשאיות הנוראיות האלו עם המוזיקה", כתב. בתגובה אחרת כתב בר זיק: "אני ממש מתנצל. זו הייתה בדיחה מטופשת על המשאיות. לעולם לא אלימות. לעולם לא כנגד חרדים". בר זיק אף מחק את הציוץ לאחר מכן.

ח"כ אוריאל בוסו (ש"ס) תושב העיר פתח תקווה זעם על הציוץ של בר זיק וכתב כי על משטרת ישראל "לשלוח בהקדם צוות שיערוך חיפוש בביתו, משום מה עושה רושם של איש ידען גדול בתח האמל"ח וייצור בקבוקי התבערה ופחות בעיתונות".

לאחר שהציוץ המקורי נמחק כתב בוסו: "רן תתחבר למרפסות ולרגש בימים האלה מהצד מול משאיות השמחה(בהתאם להנחיות ובאישור המשטרה) לוויתורים הקשים שהמגזר החרדי ספג בכל המובנים מבטיח לך להבין להכיל ולהתחבר גם. "מודה ועוזב ירוחם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר