"תודה רבה"

אחרי שחלה: כך חזר נשיא ארה"ב לבית הלבן

כשהוא על המסוק הנשיאותי, 'מארין 1', נשיא ארה"ב דונלד טראמפ חזר הלילה ל'בית הלבן' למרות שרופאיו הדגישו כי הוא עדיין לא יצא מכלל סכנה: 'אל תתנו לנגיף לשלוט בכם' (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הטוויטר של הנשיא)

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, חזר הלילה (שלישי) ל'בית הלבן' וזה למרות שרופאיו הדגישו כי הוא עדיין לא יצא מכלל סכנה. הנשיא קרא לאזרחים: "אל תתנו לנגיף לשלוט בכם".

לדברי הנשיא טראמפ: "הרגע עזבתי את המרכז הרפואי על שם וולטר ריד. זה באמת מקום מיוחד, הרופאים, האחיות. למדתי המון על נגיף הקורונה, ודבר אחד בטוח:אל תתנו לו לשלוט בכם, אל תחששו ממנו, אנחנו ננצח אותו.

"יש לנו המכשור הרפואי הטוב ביותר, יש לנו התרופות הטובות ביותר, כולם פיתוח חדש. תחילה לא הרגשתי טוב כל כך, ויכולתי לעזוב לפני יומיים, לפני יומיים כבר הרגשתי מצוין, יותר טוב משהרגשתי הרבה זמן".
"יש לנו המדינה הטובה ביותר בעולם", הוסיף הנשיא: "אנחנו נחזור לעבודה ונחזור להוביל. כמנהיג שלכם הייתי צריך לעשות את זה. עמדתי בחזית, הובלתי. כל מנהיג היה עושה את מה שעשיתי. ידעתי שיש סיכון, שיש סכנה, אבל זה בסדר".

לדבריו: "עכשיו אני מרגיש יותר טוב. אולי אני מחוסן, אני לא יודע", הדגיש טראמפ. "אל תתנו לנגיף לשלוט בחיים שלכם, צאו החוצה, יש לנו הרפואה המתקדמת ביותר בעולם והתרופות מקבלות אישורים. החיסונים יגיעו ממש בקרוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר