מכתב חריף

בני גנץ לבנימין נתניהו: תכין תקציב; בלי שיקולים אישיים

במכתב חריג ששיגר היום, ראש הממשלה החליפי גנץ לראש הממשלה נתניהו, הוא מסביר לו את הצורך המיידי להכנת תקציב ולקיים את האחדות שהובטחה לאזרחי ישראל (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו וגנץ (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

ראש הממשלה חליפי בני גנץ, שיגר היום (חמישי), מכתב חריג וחריף לראש הממשלה בנימין נתניהו, ודרש ממנו לפעול להכין תקציב.

במכתב דורש גנץ בצורה חד משמעית לקדם את תקציב המדינה, לאשר את תקנון הממשלה, לקיים את האחדות שהובטחה לאזרחי ישראל ולהציב את טובת אזרחי המדינה בראש ולא שום שיקול אחר.

"שיטת הקופסאות פוגעת אנושות בכלכלת המדינה; מצב החירום לא מותיר ברירה – דרוש ממשרד האוצר להתחיל מיד בהכנת תקציב 2021. כל סיכול של אישור התקציב משמעו העדפת שיקולים אישיים על פני טובת אזרחי ישראל" כתב גנץ.

יו"ר הקואליציה באולפן כיכר - לפני שבוע: קורא לראש הממשלה נתניהו ללכת לבחירות

עוד הוסיף וכתב גנץ: "כל סיכול של אישור התקציב משמעותו אחת: העדפת שיקולים אישיים על טובת אזרחי ישראל. דורש ממך להנחות את משרד האוצר להכין הצעה לתוכנית כלכלית ולתקציב מדינה שתובא לאישור הממשלה והכנסת לא יאוחר מחודש דצמבר".

"מרחק רב מפריד בינינו לבין הבטחת האחדות עליה חתמנו. ההתנהלות הממשלתית לא מאפשרת קיומו של ממשל תקין, דמוקרטי או ראוי לאזרחי ישראל. קורא לך לאשר את תקנון הממשלה לאלתר, להנחות על קיום ישיבות ממשלה סדורות ולהתחיל בהסדרת המינויים השונים בשירות הציבורי המעוכבים זמן רב ללא הצדקה ויוצרים פגיעה בתפקודן של המערכות ההכרחיות לטיפול במשבר הקורונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר