לקיים בנו חכמי ישראל

שינויים במדדי החום אצל מרן רבי חיים קנייבסקי

בשעות הלילה האחרון (ליל הושענא רבא) והבוקר (שישי) חלו שינויים במדדי החום והסטורציה אצל מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי. בני ביתו מעדכנים כי הרב מרגיש טוב ומקיים את סדר יומו כרגיל (חרדים)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"א בתשרי תשפ"א | 09.10.20
מרן הגר"ח קנייבסקי סוכתו, בצהריים (צילום: באדיבות המצלם)

במלך שעות הלילה האחרון - ליל הושענא רבא, וכן בשעות הבוקר (שישי) חלו שינויים במדדי החום והסטורציה אצל מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, בן ה-93, שבוע בדיוק לאחר שנודע כי נדבק בנגיף ה'קורונה'.

בני ביתו מעדכנים כי הרב מרגיש טוב ומקיים את סדר יומו כרגיל, אך לדברי הרופאים גופו של שר התורה נמצא כעת בשלב השני והמסוכן של מחלת הקורונה.

הציבור נקרא להרבות בתפילה ובתחינה ולעורר רחמי שמים עבור רבינו שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

מרן שר התורה בשמחת בית השואבה ביום רביעי

שעה קלה לאחר פרסום ההודעה, צייץ ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני מצטרף לתפילות המוני בית ישראל למען בריאותו של הרב חיים קנייבסקי. אל נא רפא נא לו".

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי צייץ בטוויטר: "‏מתפלל עם כל ישראל להחלמתו השלמה של מרן שר התורה, הגאון הרב שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים שליט"א".

אתמול בלילה עוד קיבל מרן שר התורה את ספר התורה הקטן בעולם, איתו ירקוד בשמחת תורה, במניין המצומצם בביתו.

מרן הגר"ח קנייבסקי וספר התורה הקטן, אמש (צילום: שוקי לרר)

כזכור, לפני שבוע, בערב חג הסוכות, נודע כי מרן רבי חיים קנייבסקי, , נמצא חיובי לנגיף הקורונה, ומצבו בחסדי שמים טוב. במהלך חול המועד הרב שהה בביתו תחת השגחה והמשיך לשקוד על תלמודו.

לאחר שנודע כי נדבק, הרב הציע שילמדו מסכת ברכות, ויאמרו עשרה פרקי תהילים (אנשים ונשים) וזה יהיה לזכותו.

מרן שר התורה בשמחת בית השואבה ביום רביעי

ביום רביעי נערך מעמד שמחת בית השואבה במעונו של מרן שר התורה אשר השתתף במעמד במשך דקות ארוכות. המעמד הועבר דרך 'כיכר השבת' למאות אלפי צופים, בארץ ובעולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר