"הפרות חמורות"

שמונה עצורים בהפגנות בתל-אביב ובירושלים

המשטרה עצרה ארבעה מפגינים, במהלך המחאה בתל אביב וארבעה מפגינים בירושלים, וחילקה דוחות למפרי ההנחיות. "לצערנו בוצעו הפרות רבות וחמורות", ציינה המשטרה (בארץ)

(צילום: דוברות המשטרה)

הסתיימה המחאה הלילה (מוצ״ש) בת״א: 4 עצורים ועשרות דו״חות למפרי הנחיות הקורונה.

שעה קלה לאחר חצות הלילה (ראשון) הסתיימה הפגנת המחאה שנערכה לאורך הערב, בתל אביב, שם צעדו אלפים במחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

הצעדה, הלא חוקית, שנערכה תוך הפרת כל הנחיות הקורונה, התפתחה לעימותים אלימים בין מפגינים לשוטרים, ובסיומה הודיעה המשטרה כי עצרה ארבעה מפגינים. מספר שוטרים נפצעו קל.

כמו כן הודיעה המשטרה כי רשמה עשרות דו"חות למפגינים שהפרו את ההנחיות, מרביתן בגין אי עטיית מסכה והתרחקות של יותר מקילומטר מהבית.

המפגינים צעדו במשך מספר שעות ברחובות תל אביב וקראו: "מהפכה", ונופפו בשלטים עליהם נכתב: "לך", ו"נתניהו - לכלא".

בהודעתה, ציינה המשטרה כי "לצערנו, הערב בוצעו הפרות רבות וחמורות הן של הסדר הציבור והן הפרות של ההנחיות לעניין נגיף הקורונה. מפגינים רבים הפרו את הסדר, חסמו צירים, התעלמו מהוראות השוטרים, ובחלק מהמקומות נקטו באלימות פיסית ומילולית. חלקם הגדול הפרו בבוטות את הנחיות הקורונה כשהתקהלו ללא שמירת מרחקים, לא עטו מסיכות וסיכנו את בריאות הציבור.

"המשטרה חזרה והודיעה למפגינים כי התהלוכות אינן חוקית וקראה למשתתפים להתפזר אולם אלו המשיכו להתהלך ברחובות תל אביב חלקם ללא מסכות וללא שמירת מרחק אחד מהאחר והתעמתו עם שוטרים".

עוד ציינה המשטרה כי "במהלך הערב מפרי סדר מקרב המפגינים תקפו שוטרים והשחיתו רכוש ובכלל זאת נעצרה חשודה אשר ריססה צבע על ניידת משטרה. מפרי סדר התעמתו עם שוטרים ותקפו אותם תוך השלכת חפצים ומייצגים אותם נשאו. מספר שוטרים נחבלו וטופלו במקום".

בירושלים, פעלה המשטרה כדי לאפשר את חופה המחאה בכיכר פריז, אך עצרה ארבעה מפגינים שניסו לצאת לתהלוכה על אחד הרחובות באופן שלא תואם עם המשטרה.

(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר