מסתמן

אלו הערים החרדיות הצבועות ב'אדום' ויישארו תחת הסגר

ב"ב, מודיעין עילית, השכונות החרדיות בירושלים, בית שמש, אלעד וביתר עילית • במשרד הבריאות נערכים ליציאה מהסגר הכללי והחלו לצבוע את הערים האדומות שיישארו תחת סגר (חדשות, ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אוכפים את הסגר (צילום: דוברות המשטרה)

מערכת החינוך צפויה להיפתח בשבוע הבא, עם התחלת היציאה מהסגר הכללי, אך לא מעט ערים - רובן חרדיות - נצבעו באדום, בשל תחלואה גבוהה, ויישארו תחת סגר וללא פתיחת שנת הלימודים.

בערב הסגר הנוכחי, התנגד יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, להטלת סגר מקומי על ערים אדומות, בטענה כי הסגר לא יהיה יעיל כל עוד לא יהיה סגר כללי. עם זאת, הוא הדגיש כי לאחר הסגר הללי הוא יתמוך בסגר על ערים אדומות.

רוב הערים הנחשבות כעת לערים אדומות וככל הנראה יוטל עליהם סגר, גם לאחר שתוקפו של הסגר הנוכחי יסתיים: בני ברק, מודיעין עילית, שכונות חרדיות בירושלים, בית שמש, אלעד, רכסים, שכונות חרדיות באשדוד, רחובות, רמלה, אור יהודה וגבעת זאב.

כזכור, הבוקר דיווח משרד הבריאות כי לראשונה בחודש האחרון, במהלך היממה האחרונה, חג שמחת תורה, אובחנו פחות מאלף נדבקים חדשים בנגיף הקורונה, כאשר גם אחוז החיוביים בבדיקות שנערכו - בירידה.

על פי נתוני משרד הבריאות, במהלך חג שמחת תורה אובחנו 887 מאומתים חדשים מתוך 13,387 תוצאות בדיקות שהתקבלו אתמול. אחוז החיוביים מתוך כלל הבדיקות הוא 7.3%.

כמו כן, ישנם 825 חולים שמצבם מוגדר קשה, מתוכם 214 חולים מונשמים - ירידה של 19 חולים, מאתמול, זאת למרות שבחסדי שמים לא היו נפטרים נוספים מחצות. 300 חולים מוגדרים במצב בינוני. 1563 חולים מאושפזים במחלקות הקורונה השונות בבתי החולים ברחבי הארץ.

מפרוץ המגפה נפטרו בישראל 1,941 חולים; עד כה נדבקו 290,003 בני אדם, מתוכם, כעת ישנם 62,133 חולים פעילים ובחסדי שמים 225,926 החלימו מהנגיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר