"אתה לא מבין"

בנט מגיב להתקפה: "ביבי כמו שאול המלך"

לאחר שהליכוד תקפו את בנט ששיתף פעולה עם לפיד ואמרו עליו כי "חתרן נשאר חתרן", בנט לא ויתר, תקף את האטימות של נתניהו ואמר, "אתה כמו שאול המלך בערוב ימיו" (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בנט ונתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר 'הימין החדש', ח"כ נפתלי בנט, תמך הערב (שני) ביו"ר 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד - לראש ממשלה, הליכוד תקף אותו ובנט בתגובה הסביר, כי נתניהו לא מבין את הסבל של האזרחים.

בנט פנה לנתניהו ואמר: "אתה פשוט לא מבין את הסבל הנורא שעובר על אזרחיך. את משמעות אובדן מטה לחמם".

"כי אם היית מבין מה עובר על מיטל, אם חד הורית בעלת מתפרת שמלות, שסגרה היום את העסק שלה לצמיתות, היית גם אתה מצביע אי אמון בממשלה הנוראה הזו, ולא היית עוסק בספינים ירודים בערב כזה".

בנט, המשיך והסביר, כי "‏בערב בו נפטר הישראלי ה-2000 מקורונה, ו-9 מיליון אזרחים, כלואים בבתיהם בחרדה קיומית וכלכלית, בערב כזה, אתה יושב עם יועציך הפוליטיים ומנסח ספין סוג ג׳ נגדי?".

"כמו כל איש אופוזיציה, הצבענו הערב בעד הצעת אי אמון בפעם ה-50, כפי שאתה עשית באופוזיציה והצבעת יחד עם המפלגה הערבית".

"אתה הרי יודע את זה" אמר בנט לנתניהו, "ובכל זאת, במקום לעבוד 24/7 בחרת למקד את האנרגיה שלך בי. כמו שאול המלך בערוב ימיו".

"אני מבטיח דבר אחד, שום ספין, ושום תרגיל פוליטי לא יעצור אותי מלדאוג לעם הטוב שלי שסובל כל כך בגלל כישלונך".

כזכור, מוקדם יותר הערב, בליכוד יצאו למתקפה חריפה נגד בנט: "חתרן נשאר חתרן. בנט החליט הערב לפרוש סופית מגוש הימין ולהמליץ על יאיר לפיד שאמר כי בכוונתו לעקור 100,000 מתיישבים מיהודה ושומרון, לתפקיד ראש הממשלה. מי שפירק את ממשלת הימין בשביל ברית האחים ימליץ על השמאל בשביל ג'וב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר