ההצבעה עם לפיד

לראשונה: רפי פרץ תוקף את בנט; איבד כיוון

מפלגת ימינה בראשותו של בנט, הבציעה הערב בעד האי-אמון בממשלת ימין, בתגובה, בליכוד תקפו ולראשונה, גם מי שרץ איתם ביחד לכנסת, תוקף אותם בחריפות; 'איבדתם כיוון' (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
פרץ ובנט (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

גם יו"ר הבית היהודי וחבר לשעבר במפלגתו של נפתלי בנט, תקף אותו הערב (שני), על כך שהצביע אי-אמון, יחד עם לפיד והמפלגות הערביות - נגד ממשלת הימין.

פרץ, כתב: "ימינה של בנט ומתן כהנא הצביעו הערב על יאיר לפיד, מנהיג השמאל, כראש ממשלה. הם הצביעו יחד עם הרשימה הערבית המשותפת, שרק היום ראינו שבאו לתמוך במחבלים בבית החולים".

"‏ימינה, איבדתם את הכיוון לגמרי", סיים פרץ בעגמומיות.

בליכוד יצאו למתקפה חריפה הערב נגד בנט: "חתרן נשאר חתרן. בנט החליט הערב לפרוש סופית מגוש הימין ולהמליץ על יאיר לפיד שאמר כי בכוונתו לעקור 100,000 מתיישבים מיהודה ושומרון, לתפקיד ראש הממשלה. מי שפירק את ממשלת הימין בשביל ברית האחים ימליץ על השמאל בשביל ג'וב".

מוקדם יותר הערב, בנט השיב למתקפה וטען: "נתניהו, אתה פשוט לא מבין את הסבל הנורא שעובר על אזרחיך. את משמעות אובדן מטה לחמם".

"כי אם היית מבין מה עובר על מיטל, אם חד הורית בעלת מתפרת שמלות, שסגרה היום את העסק שלה לצמיתות, היית גם אתה מצביע אי אמון בממשלה הנוראה הזו, ולא היית עוסק בספינים ירודים בערב כזה".

בנט, המשיך והסביר, כי "‏בערב בו נפטר הישראלי ה-2000 מקורונה, ו-9 מיליון אזרחים, כלואים בבתיהם בחרדה קיומית וכלכלית, בערב כזה, אתה יושב עם יועציך הפוליטיים ומנסח ספין סוג ג׳ נגדי?".

"כמו כל איש אופוזיציה, הצבענו הערב בעד הצעת אי אמון בפעם ה-50, כפי שאתה עשית באופוזיציה והצבעת יחד עם המפלגה הערבית".

"אתה הרי יודע את זה" אמר בנט לנתניהו, "ובכל זאת, במקום לעבוד 24/7 בחרת למקד את האנרגיה שלך בי. כמו שאול המלך בערוב ימיו".

"אני מבטיח דבר אחד, שום ספין, ושום תרגיל פוליטי לא יעצור אותי מלדאוג לעם הטוב שלי שסובל כל כך בגלל כישלונך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר