האכיפה נמשכת

חרדים חיתנו במושב; שוטרים קנסו את החתן

בתוך מבנה, באחד המושבים במרכז הארץ, ערכו חרדים חתונה המונית בניגוד להנחיות • כוחות המשטרה הוזעקו וקנסו כמה מהנוכחים ואת החתן • המשתתפים פוזרו מהחתונה (חדשות)

(צילום: דוברות המשטרה)

באחד המושבים במרכז הארץ, בתוך מבנה, ערכו הערב (שלישי) מספר חרדים חתונה המונית בניגוד להנחיות הקורונה, וההגבלות האוסרות על כך.

השוטרים, שהוזעקו למקום בעקבות הלשנה, הבחינו בעשרות משתתפים שחלקם ללא מסיכות, ללא שמירה על ריחוק ושולחנות אוכל ערוכים בניגוד להנחיות הסגר.

השוטרים פיזרו את החתונה ורשמו קנסות למספר משתתפים בגין הפרת הסגר. לחתן נרשם קנס על סך 5,000 ש"ח.

מדוברות המשטרה נמסר כי "אירועים משפחתיים וחברתיים המוניים הם מוקד בולט להדבקות המוניות בנגיף הקורונה ונוגדים את ההנחיות הקיימות שאושרו על ידי הדרג המדיני".

בתוך כך איתרו השוטרים בסיוע מסוק משטרתי בכפר בענה אירוע חינה בהשתתפות של עשרות משתתפים. השוטרים הגיעו למקום ושמעו מוזיקה שהושמעה ופגשו בעשרות משתתפים. הוסבר לבעל השמחה, אב החתן, כי האירוע לא עומד בתקנות, נרשם לו דו"ח קנס והוא זומן לשימוע בתחנת המשטרה. המשתתפים פוזרו מהמקום.

בנוסף התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה אודות רעש חזק של מוזיקה המגיע מבית מגורים בכפר בית זרזיר. שוטרים הוזעקו למקום, שמעו מוזיקה חזקה שהושמעה על ידי נגן והבחינו בעשרות משתתפים ישובים אל מול שולחנות תוך הפרה של התקנות, אי שמירת מרחק ואי עטיית מסכות. לבעל השמחה נרשם דו"ח והוא זומן לתחנה לשימוע. המשתתפים פוזרו לבתיהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר