ניסיון אחרון

עיריית בני ברק: "הסגר על העיר יהיה מיותר"

לקראת הסגר שצפוי להתחדש על הערים האדומות, בעיריית בני ברק מנסים להסיר מעליהם את רוע הגזירה בטענה ש"העיר מחלימה", אלא שהמספרים עדיין לא מסתדרים (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
סגר על בני ברק (צילום: באדיבות המצלם)

לקראת הסגר שהולך להיות מוטל רק על הערים האדומות כל עירייה מנסה לעשות ככל הניתן כדי להסיר מעליה את חרב הגזירה, גם עיריית בני ברק עושה כל שביכולתה כדי להימנע מסגר אם כי על פי כל ההערכות הסגר בלתי נמנע למרות הודעתה המתלהבת של העירייה הבוקר.

על פי העירייה תחת הכותרת "בני ברק מחלימה" נמסר כי בימים האחרונים עומד מספר המחלימים העיר (565) על פי שניים משיעור החולים שעומד היום על 231 בלבד.

כמו כן, בעירייה הצביעו על כך שהעיר רושמת ירידה של 62% במספר החולים המאומתים, בשבוע האחרון נרשמו 1610 חולים חדשים בעיר לשבוע, בעוד בשבוע שעבר המספר עמד על 4181, ע"פ נתוני משרד הבריאות,

מהעירייה מסרו כי במסגרת המאבק על בריאות התושבים, העיריה מפעילה בין היתר מערך בדיקות רחב, פעולות למען ציבור הקשישים ותושבים בעלי סיכון וביצוע אכיפה ופיקוח למניעת התקהלויות תוך הידברות עם הקהילות ורבני העיר.

"מגמת ההחלמה לצד פעולות העירייה שיימשכו, מייתרות את המשך הסגר שהעיר חווה כבר שבועות ארוכים. על המדינה לעשות כל שביכולתה במטרה לאפשר לתושבי העיר לחזור למוסדות הלימוד, לפתוח את עסקיהם ובעיקר לחזור לשגרה תוך שמירה על ההגבלות ובריאות הציבור", נמסר בהודעת העירייה שמתעלמת מהנתונים לפיהן בני ברק במקום השני ברשימת אזורי ההדבקה בארץ (אחר ירושלים) ועם 4279 חולים פעילים שמעמידים את העיר בצבע אדום בוהק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר