"עדכון ממני אליכם"

נתניהו מסביר: למה החלטתי להאריך את הסגר

ראש הממשלה בנימין נתניהו מנסה להסביר לציבור בישראל את פשר החלטת שרי הממשלה להאריך את הסגר עד ליום ראשון הקרוב, למרות סימני הבלימה המסויימים במגפה (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו (צילום: מתוך פייסבוק)

תחת הכותרת "עדכון ממני אליכם בעניין המאבק שלנו בקורונה", מנסה היום (רביעי) ראש הממשלה בנימין נתניהו להסביר לציבור בישראל את פשר החלטת שרי הממשלה להאריך את הסגר עד ליום ראשון הקרוב.

"צעדי הסגר היו נכונים וחשובים, ויש סיבה לאופטימיות. נתוני התחלואה נמצאים בירידה משמעותית", פותח נתניהו, אך "גם בשלב הבא, חשוב מאוד שנצא מהסגר בצורה בטוחה ואחראית".

ראש הממשלה מספר: "אתמול קיימתי ישיבות עבודה ממושכות בנושא. כל המומחים המקצועיים הסבירו, שעל מנת להקל על הסגר ולאפשר פתיחה הדרגתית, בהתאם למתווה המדורג לחזרה לשגרת קורונה, אנחנו חייבים להמתין לנתונים נוספים שיצביעו על ירידת תחלואה נוספת, וודאית ומתמשכת".

"אנחנו מתקרבים לשם! אבל עדין נדרשים עוד מספר ימים, ולכן החלטנו להאריך את הסגר בשלב זה עד ליום ראשון", שוזר נתניהו נימה של אופטימיות בדבריו.

נאום ראש הממשלה, השבוע (צילום: ערוץ כנסת. תמונה: דוברות הכנסת, יניב נדב)

ובאשר לעתיד: "ביום חמישי, בקבינט הקורונה, נמשיך לגבש באופן סופי את מתווה היציאה המדורג, ובמקביל נבחן מהלך נוסף, מקדמי, בהתאם לנתוני התחלואה, הכולל פתיחה של עסקים קטנים ללא קבלת קהל, גני ילדים ואיסוף עצמי (טייק-אוואי)".

"לאחר שתאושר תכנית היציאה במלואה בקבינט, נפרסם אותה תוך פירוט היעדים והתחומים שיפתחו בכל שלב ושלב. אני מבקש מכולם להמשיך ולשמור על ההנחיות. גם בימי הסגר וגם לאחריו. ביחד, נצליח לחזור לשגרת קורונה בטוחה ואחראית", מסיים ראש הממשלה נתניהו בפניה לאזרחים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר