בשורות טובות

התקדמות: ניסוי בילדים בחיסון נגד הקורונה

יממה אחרי שפיתוח אחד החיסונים נעצר עקב מחלה אצל אחד הנסיינים, מודיעה חברה אחרת על התקדמות: יתחילו לבדוק את החיסון על ילדים, אחרי אישור מה-FDA (אקטואליה)

(צילום: שאטרסטוק)

המירוץ לחיסון: חברת התרופות פייזר מתכננת להתחיל השבוע לבדוק את חיסון הקורונה הניסיוני שלה בילדים בני 12 ומעלה. בכך הפכה לחברה הראשונה בארה"ב שמגיעה לשלב של ניסוי בילדים.

אם הניסוי יצליח, הודיעו בחברה כי מיד אחרי קבלת האישור הרגולוטרי יצליחו להפיק עד 100 מיליון מנות חיסון עד סוף שנת 2020.

ד"ר רוברט פרנק, מנהל מרכז מחקר החיסון בבית החולים שבסינסינטי הסביר בראיון לרשת CNN: "אנחנו באמת חושבים שחיסון לילדים ומתבגרים יהיה מרכיב קריטי בשליטה על התפשטות הנגיף".

"אני חושב שאחד הדברים שחשוב לזכור הוא שלמרות ששיעור התמותה בקרב ילדים שחולים בקורונה הוא נמוך יותר מאשר אצל מבוגרים, הוא לא אפס. זה לא מחלה שלא קיימת אצל ילדים".

באתר האינטרנט של פייזר נכתב כי "אם יתקבל אישור רגולטורי, החברות מצפות לייצר ברחבי העולם עד 100 מיליון מנות עד סוף 2020 ואולי 1.3 מיליארד מנות עד סוף 2021".

יצוין כי רק אתמול, הופסק מחקר של חברת "ג'ונסון אנד ג'ונסון" האמריקנית, שנועד למצוא חיסון לנגיף הקורונה בגלל מחלה בלתי מוסברת אצל משתתף בניסוי.

חברת "ג'ונסון אנד ג'ונסון" סירבה למסור פרטים נוספים לגבי האירוע. "עלינו לכבד את פרטיותו של המשתתף. אנו לומדים את הפרטים על מחלתו של משתתף זה, וחשוב שיהיו לנו את כל העובדות לפני שנשתף מידע נוסף", נכתב בהצהרה מטעמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר