תיעוד מקומם

נעצר ערבי נוסף שרץ על קברים בהר הזיתים

הם צילמו את עצמם רצים על קברי יהודים בהר הזיתים, בשביל לייצר סרטון באפליקציית 'טיקטוק' • אחד מהם נעצר הבוקר, כעבור כמה שעות נעצר הקטין השני בחשד לעלבון דת (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: מתוך טיקטוק)

משטרת ישראל עצרה היום (רביעי) בשעות הצהריים קטין ערבי בן 16 המתגורר במזרח ירושלים, שתיעד עצמו קופץ על קברים בבית העלמין הר הזיתים בירושלים, בצורה שיש בה עלבון לקדושת המקום והקברים.

השניים, הצטלמו עבור סרטון אותו פרסמו באפליקציית 'טיקטוק'.

החשוד הראשון נעצר כבר בשעות הבוקר לאחר מספר פעולות חקירה מהירות של המשטרה, ולפני זמן קצר נעצר גם החשוד השני.

מהמשטרה נמסר כי החשוד נחקר בשעה זו במשטרה בחשד לעבירת עלבון דת.

מנכ"ל מועצת בתי העלמין צוריאל קריספל הודה "למשטרה על המהירות שבה נתפס הצעיר, שתיעד את עצמו מבזה את קברי הצדיקים הטמונים בהר הזיתים. הפעילות המהירה של המשטרה היא חלק ממהפכה עצומה שמועצת בתי העלמין הייתה שותפה לה, לשמירה על הקברים בהר הזיתים ומניעה של וונדליזם, והגדלת תחושת הביטחון של העולים".

אברהם ומנחם לובינסקי, ראשי 'הוועד להגנת הר הזיתים', אמרו כי "הזדעזענו לראות את הסרטון בו פורעי חוק מבזים קברים בהר הזיתים, בית העלמין הקדוש ביותר לעם היהודי בו קבורים גדולי ישראל לאורך שנים רבות. אנו רוצים להודות למשטרת ירושלים שפעלה באופן מיידי ועצרה את אותו צעיר".

הם הוסיפו כי פנו הבוקר לח"כ מיכאל מלכיאלי, יו"ר השדולה להגנת הר הזיתים בכנסת על מנת שיפעל לחזק יותר את השמירה בהר הזיתים. ח״" מלכיאלי השיב כי בסיור שיקיים בשבוע הבא בהר הזיתים יחד עם סגן השר לביטחון פנים ושאר אנשי המקצוע, ידונו בכל האופציות כיצד להמשיך ולהרחיב את האבטחה בהר הזיתים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר