דיווח

משרד הבריאות גיבה את השקר של גמליאל?

השרה גילה גמליאל נדבקה ככה"נ בבית כנסת ביום כיפור. למרות שבהתחלה ניסתה להסתיר זאת, בסוף זה נחשף והיא התנצלה. אך מי במשרד הבריאות ניסה לעזור לה? (אקטואליה)

השרה להגנת הסביבה, גילה גמליאל (צילום: Hillel Maeir/Flash90)

השרה להגנת הסביבה, גילה גמליאל, שנמצאה חיובית לנגיף ה'קורונה', התחמקה במשך שעות מחקירה אפידמיולוגית. הערב (רביעי) מתברר כי היא הדביקה שלושה מאנשי צוותה, לאחר שהפרה את ההוראות.

על פי חשיפת חברת החדשות, עולה כי מפרטי החקירה האפדמיולוגית עולה שגמליאל, הדביקה גם שלושה מאנשי הצוות במשרדה; דוד יהלומי, מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה, את ראש המטה שלה ויועצת נוספת.

לפי הפרסום, גמליאל נפגשה עם שלושתם במשרד אחרי שנסעה לטבריה להתפלל בבית הכנסת ביום כיפור, והדביקה את שלושתם.

אם לא די בכך, בהודעה שיצאה מטעם משרד הבריאות עלה, כי לבסוף גמליאל שיתפה פעולה עם החקירה של משרד הבריאות.

אלא שברישומים מתוך ממערך החקירות של משרד הבריאות, שהגיעו לידי חברת החדשות - רשום שם התאריך של יום הכיפורים, ושם כתוב שהיא שהתה בבית הכנסת בתל אביב (על אף שהיא שהתה אצל משפחת בעלה בטבריה). ורק בהערה שנכתבה יותר מופיעה העבודה כי גמליאל שהתה בבית כנסת משפחתי - והיא הודיעה למשתתפים, להיכנס לבידוד ולא היו צריכים את החוקר שיודיע.

כך שהלכה למעשה, לפי חברת החדשות, בשום מקום בחקירה האפידמיולוגית לא הופיע כי השרה שהתה ביום כיפור בטבריה, כש'החדשות', ניסו לברר במשרד הבריאות מי חתום על ההוראה המשונה הזו, הם לא קיבלו מענה.

כזכור, חיים לוינסון חשף ב'הארץ' כי גמליאל התפללה ביום כיפור בבית כנסת בעיר טבריה, לצד הורי בעלה, למרות שהיא מתגוררת בעיר תל אביב, זאת למרות שבהתחלה היא ניסתה להסתיר זאת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר