"חוצפה"

גמזו גיבה את האלימות: סוג האכיפה - יימשך

פרויקטור הקורונה בהתבטאות נוספת המעוררת זעם חרדי, והפעם הוא מגבה את האלימות המשטרתית במהלך החתונה בגבעת זאב: "מסר לכל מי שמיישם אירועים בחוצפה" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

‏פרופ' רוני גמזו, פרויקטור הקורונה, מגיב על האלימות המשטרתית בעת פיזור החתונה הערב (רביעי) בגבעת זאב ומגבה את המשטרה.

"פעולת המשטרה היום היא מסר לכל מי שמיישם אירועים בחוצפה וחוסר רגישות", אמר גמזו, שהוסיף כי "סוג האכיפה הזו יימשך".

הפרויקטור הוסיף, "אין לנו סובלנות להתקהלויות המוניות ולחתונות ואנחנו לא ניתן שתופעות כאלה שליוו אותנו ביולי אוגוסט יחזר על עצמם".

בכך, ממשיך גמזו בהתבטאויותיו שהכעיסו את המגזר החרדי, בין היתר נגד שר התורה הגר"ח קנייבסקי, ונגד טיסת חסידי ברסלב לאומן.

תיעוד האלימות הערב בחתונה

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי הגיב בזעם לדברי הפרויקטור: "צר לי שפרופ' גמזו הביע תמיכה בפעילות האלימה הערב בחתונה בגבעת זאב. זו חוצפה שאין כדוגמתה".

"מדוע פרופ' גמזו לא תמך בפיזור אלים של ההפגנות? מדוע לא תמך בנקיטת אלימות בעקבות ההתקהלויות בחופי הרחצה? מדוע פרופ' גמזו לא קורא לסגור באלימות חנויות של בעלי עסקים שמפרים סגר ברחבי הארץ? רק הפיזור האלים של שוטרים עם רובים בחתונה בגבעת זאב, שלא היתה צריכה להערך, גרמה לך לפרסם הודעה תמיכה? בושה וחרפה".

מסביבת ח”כ יעקב ליצמן נמסר: "פרויקטור הקורונה גמזו שמצדיק השתוללות ברברית של פלוגת שוטרים חמושים ואלימים שהורסים חתונה ופוצעים בני משפחה - מוכיח שהוא איבד את זה הערב. מבחינתנו אין לנו כל מחויבות לעמדותיו והמלצותיו. נקווה שעוד לא שלח מכתב לראש מועצת גבעת זאב נגד החתנים והכלות שמסכנים את היישוב... אנו נשמור על הנחיות החוק למרות גמזו ולא בגללו".

ח"כ יעקב אשר הגיב: "הגיבוי האוטומטי שלך למשטרה הערב מטריד ומקומם, מנין לך מה בדיוק היה באירוע? אני לא זוכר שגיבית את המשטרה בהפגנות ההמוניות והפרועות בבלפור, והאובססיביות שלך נגד כל דבר חרדי מעלה תהיות קשות על החלטות 'מקצועיות' שלך לאורך התקופה".

לאחר מכן, שינה גמזו את תגובתו לזו: "אני חוזר בי מתגובתי הראשונה, מצטער על אופן התגובה, ולהלן תגובתי לאירוע: המשטרה נמצאת במשימה מורכבת וקשה במטרה לשמור על ההנחיות ועל בריאות הציבור. לא ניתן לקיים ארועים כמו חתונה בהתקהלות המונית מבלי לסכן את הציבור. עם זאת יש לנהוג באיפוק אך בנחישות על מנת למנוע הדבקה ותחלואה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר