נבעיר צמיגים

מחר נתב"ג ייפתח? איגוד הצימרים משגר איום

נמל התעופה בן גוריון אמור על פי הודעת הממשלה להיפתח מחדש מחר בחצות. אך באיגוד הצימרים משגרים איום חריף, "אם לא ייפתחו אותנו, נשבית את נתב"ג". האזינו (אקטואליה)

אילוסטרציה (צילום: Moshe Shai/Flash90)

נמל התעופה בן גוריון אמור על פי הודעת הממשלה להיפתח מחדש מחר (חמישי) בחצות, בהתאם למתווה הקודם. אך באיגוד הצימרים מאיימים, "אם לא ייפתחו אותנו, נשבית את נתב"ג".

בתוכנית השיטה בגלי ישראל עם איציק מצרפי, אמר ראש האיגוד, כי הוא מודיע שהם לא ייתנו לפתוח את שדה התעופה, והם ייחסמו את כל הצירים המרכזיים בארץ.

"שרפנו צמיגים בגבול לבנון, ואנחנו לא נפסיק, התכנון הבא שלנו, הוא שלא ייפתח השדה התעופה, אם לא יפתחו אותנו, אתה יכול להודיע את זה לכולם".

כאמור, מוקדם יותר היום, יצא החלטה משותפת של ראש הממשלה עם משרד התחבורה ומשרד הבריאות, על פיה ימשיכו במדיניות שהייתה קודם לסגר.

קרי; מי שיחזור בטיסה ממדינה שהוגדרה כירוקה - יהיה פטור מבידוד. מי שיחזור ממדינה המוגדרת כאדומה - ייאלץ להישאר בבידוד ביתי במשך 14 יום.

הדיון בוועדה (ערוץ כנסת)

בנוסף, הוארכו ההגבלות הכלליות שהוטלו על הענף בתקופת הקורונה, בהן החובה לבצע מדידת חום לפני הכניסה לשדה התעופה והאיסור לעלות למטוס ללא מסיכה, עד 11 בנובמבר 2020.

האישור התאפשר לאחר שנציגת משרד הבריאות, טל פוקס, הודיעה על ביטול איסור הטיסות החל ממחר ונציג משרד הבריאות, ד"ר אשר שלמון, הודיע על הסכמה לפתיחת מתחם המזון בנתב"ג. היו"ר מרגי בירך על ההודעות, שנמסרו בעקבות דרישות הוועדה, וחברי הכנסת סיכמו: "נתראה בדיוטי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר