צפו בדבריו

אסטרטגיית היציאה של נתניהו: "חמישה שלבים"

ראש הממשלה נתניהו נשא דברים בישיבה מיוחדת במליאת הכנסת בעקבות אישור הסכם השלום עם איחוד האמירויות, כשהוא מתייחס גם להתפשטות נגיף הקורונה (חדשות, בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת)

בנאום שנשא לפני זמן קצר (חמישי) במליאת הכנסת, התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לאישור השלב הראשון ביציאה מהסגר, ופירט מהו היעד הבא.

"לפני כמה שבועות היינו ב-10,000 חולים מאומתים ליום", הזכיר ראש הממשלה, "כעת אנחנו רוצים להגיע ל-250 חולים חדשים ביום. נחכה שבועיים, עד למעבר לשלב הבא".

באשר לאסטרטגיית היציאה מהסגר אמר נתניהו: "אחלק לחמש את הזמן הבא: 1 - חייבים להבטיח יציאה אחראית מהסגר. 2 - לעבור שלבים בהקלות על פי מדדים. 3 - להמתין שבועיים לראות שאין התהפכות במדדים. 4 - אם המדדים יתהפכו נחזור להדק הגבלות. 5 - להמשיך לעבוד בשיתוף פעולה".

באשר להסכם עם איחור האמירויות, שאושר היום במליאת הכנסת, אמר נתניהו: "בכל מפגשיי עם בכירים ערבים ברחבי העולם, דגלתי במשהו שהופך את הסדר הישן, לא להמתין עד שהפלסטינים יתרצו לשלום אמת עם ישראל אלא להתקדם עם שאר המדינות ולא להתנות את זה כפי שהתנו חצי יובל, ורק אחרי זה להתקדם עם הפלסטינים".

"אסור לנו ללכת לרעיונות העיוועים של חזרה לקווי 67'. אם משהו אצלנו יחזור ויעורר בפלסטינים שאיפות לא מציאותיות ההתקדמות במזרח התיכון תיעצר בחריקת בלמים, זה לא יוביל לשלום אמת", סיים ראש הממשלה.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר