פרסום ראשון

השר אוחנה דורש לקבל את צילומי החתונה

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, שוחח הערב עם השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, שעדכן אותו כי קיים היום שיחה עם צמרת המשטרה וביקש לקבל את כל חומרי הגלם ממצלמות השוטרים (משטרה)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר אמיר אוחנה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יממה לאחר סערת החתונה בגבעת זאב, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי שוחח הערב (חמישי) עם השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, בכדי להתעדכן על ההתקדמות בבדיקת התנהלות המשטרה אמש בחתונה.

במהלך השיחה עדכן השר אמיר אוחנה כי במהלך היום קיים דיון של מספר שעות עם צמרת המשטרה בכדי לבדוק מה התרחש באירוע החריג. אוחנה ביקש מצמרת המשטרה לקבל חומרים נוספים ממצלמות השוטרים באירוע ולהשיב לשאלות שעלו בדיון.

במהלך הדיון עם צמרת המשטרה עלה כי האירוע הפרטני של פיזור החתונה ימשיך להיבדק אך במקביל תתקיים בחינה רוחבית של מדיניות אכיפת הקורונה וסדרי העדיפויות של המשטרה בנושא: "במטרה לממש מחד את אכיפת חוקי הקורונה באופן נחוש כדי להמשיך את מגמת הירידה בתחלואה, אך בפעילות טובה וחכמה יותר עם מינימום תקלות".

כמו כן, במהלך ישיבת הקבינט, מ"מ המפכ"ל, ניצב מוטי כהן, הסכים עם עמדת השר דרעי כי מתווה החתונות שאושר לא ישים שכן קשה למנוע מהמשפחה הקרובה מלהשתתף בחתונה.

כזכור, אמש לאחר התקרית בחתונה, התבטא השר דרעי: "אני מזועזע כמוכם מהתיעודים הקשים מהאירוע בגבעת זאב - חתונה שמחה שבסופה יוצאות תמונות עם דם כששוטרים מובילים בני משפחה עם רובים?!".

עם זאת, דרעי הוסיף: "חייבים לשמור על ההנחיות וההוראות של משרד הבריאות אולם מכאן ועד לאלימות קשה, אינני מוכן להשלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר