חשיפת 'כיכר השבת'

יוסי דייטש: "המסכות הוסרו; יש אג'נדה אנטי חרדית"

סגן ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש מביע זעם בעקבות חשיפת 'כיכר השבת' את שינוי הקריטריונים, שישאיר את רוב השכונות החרדיות בעיר תחת סגר, אך מבהיר: "נמשיך לשמור על ההנחיות" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
דייטש על הקורונה. ארכיון (צילום: כיכר השבת)

זעם רב בעקבות חשיפת 'כיכר השבת' כי ברגע האחרון שונו הקריטריונים לקביעת אזורים 'אדומים' לקורונה, שעליהם להיות תחת סגר, במה שצבע את רוב השכונות החרדיות בירושלים באדום.

כזכור, ל'כיכר השבת' נודע, כי גמזו הודיע לפני מספר שעות לעיריית ירושלים, כי החליט לשנות את ההגדרות של צבעי הרמזור, בכך שאחוזי התחלואה ישוקללו לפי ממוצע שבועי, מה שכאמור יכניס את רוב השכונות החרדיות בעיר לסגר ממושך.

גורם חרדי בכיר בירושלים אמר על כך: "אם הנציגות החרדית לא יודעת להילחם על המינימום, אין לה זכות קיום. תושבי ירושלים נלחמו במגיפה וניצחו, ובתמורה מקבלים עונש - שהמטרה היחידה שלו היא תקשורתית: לתת את לטרת הבשר לעדר הזאבים התקשורתי".

"זה הזמן של כל הנציגים החרדים להילחם כתף אל כתף נגד ההחלטה ההזויה והמקוממת, שמסריחה משנאת חרדים. אחרת - שיילכו הביתה", הוסיף הגורם בזעם.

כעת מגיב לחשיפה גם סגן ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש, בשיחה עם 'כיכר השבת', ואומר: "המסכות הוסרו; נתניהו וגמזו כבר אינם טורחים להסתיר את האג'נדה האנטי חרדית מאחורי החלטות הממשלה במאבק בקורונה".
"שינוי הגדרות הרמזור ברגע האחרון, כגנבים בלילה, באופן שמוציא מהרשימה ערים וישובים המזוהים עם הליכוד ומותיר בה רק שכונות וערים חרדיות", מוסיף דייטש, "מוכיח כי מהרגע הראשון השיקול הנסתר מאחורי מודל הרמזור הוא להפוך את הציבור החרדי לשעיר לעזאזל, ולתלות בו את האשם בכשלי הממשלה מול הנגיף".

סגר"ע ירושלים מבהיר: "אין כל דרך להסביר כיצד אותו רוני גמזו, שסייר השבוע בשכונות בירושלים ולאחר מכן שיבח בפני מועצת העיר את מה שראה, הופך את עורו בתוך ימים ספורים ומביא לעולם המצאה חדשה של 'ממוצע שבועי' שכל כולה נועדה להצדיק הטלת מצור על השכונות החרדיות בעיר".

"כולנו זוכרים היטב כיצד החלו שני גלי ההתפרצות בישראל, וזה לא קרה בישובים החרדים אלא בחנות הפיראט האדום באור יהודה ובגימנסיה החילונית ברחביה. אבל את נתניהו וגמזו זה לא מעניין. הם נחושים בדעתם להדביק את כל הכשלים על גבו השחוח של הציבור החרדי, במחיר שיבוש שגרת חייהם של מאות אלפי נפשות ובמחיר נורא יותר של הסתה מחרידה המשתוללת נגד הציבור החרדי".

לדבריו, "מול מדיניות צינית וחסרת רחמים כזו, על נציגי היהדות החרדית להתייצב ולהודיע: לא נמלא אחר הנחיות שאין להן דבר וחצי דבר עם מיגור הנגיף, וכל מטרתן היא לקדם את האג'נדה הנבזית של הפיכת הציבור החרדי לשק החבטות הלאומי. הציבור החרדי לא ישכח את התנהלותו של ראש הממשלה נתניהו, ולא ישלים עם המשך השותפות הפוליטית בתנאים כאלו".

לסיום, חשוב ליוסי דייטש להדגיש: "במישור הבריאותי, נמשיך לקרוא ולהנחות את הציבור החרדי לשמור מכל משמר על ההנחיות, כפי שהוא עושה בהצטיינות מאז תחילת המשבר, אך נעשה זאת מפני שאנחנו יהודים חרדים האמונים על 'ונשמרתם', ורק מהסיבה הזו. שכן ברור לנו שכמה שנישמר ונקפיד, לא יהיה בכך כדי לשנות את מדיניות הממשלה שמונעת משיקולים ציניים, ואין לה דבר עם המאבק בקורונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר