חשיפת 'כיכר השבת'

'שינוי הרמזור בירושלים - מעשה נבלה, הפכנו לשק חבטות'

"מה שעשו לציבור החרדי בי-ם זה מעשה נבלה, מעשה שלא יכופר ולא יסלח לממשלה הרעה הזו, הציבור החרדי הפך לשק החבטות", כך תוקף מ"מ ראש העיר את צביעת החרדים ב'אדום' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בבוקר שאחרי חשיפת 'כיכר השבת' על שינוי ההגדרות בצביעת הרמזור של פרופסור רוני גמזו, מה שצבע את רוב השכונות החרדיות בעיר בצבע אדום, הנציגים החרדים בעירייה לא יודעים את נפשם מכעס. חודש של עבודה מול התושבים ירד לטמיון והשכונות צפויות להיות תחת סגר.

כזכור, אמש נחשף ב'כיכר השבת', כי גמזו הודיע לעיריית ירושלים, כי החליט לשנות את ההגדרות של צבעי הרמזור, בכך שאחוזי התחלואה ישוקללו לפי ממוצע שבועי, מה שכאמור צבע את רוב השכונות החרדיות בירושלים ב'אדום'.

רשימת השכונות עליהן ממליץ גמזו להטיל סגר נוסף, ונחשפה אתמול ב'כיכר השבת': רמת שלמה, רמת אשכול, רמות אלון, נווה אורות, רמות פולין, רמות א, רמות ב, רמות ג, גבעת שאול, רוממה עילית, מטרסדורף, קרית צאנז, קרית בעלזא, רוממה, מקור ברוך, סנהדריה, עזרת תורה, מחניים, תל ארזה, שיכון חב"ד, מעלות דפנה, גבעת המבתר, ארזי הבירה ושמואל הנביא.

חשיפת 'כיכר השבת', אמש

מ"מ ראש עירית ירושלים, אליעזר ראוכברגר, אומר הבוקר (שישי) בשיחה עם 'כיכר השבת', כי "מה שעשו אתמול בערב לציבור החרדי בירושלים זה מעשה נבלה ולא נסכים לכך בשום אופן. אין שום הגדרה אחרת למעשה הנפשע הזה".

לדבריו: "הציבור רובו ככולו עשה כל שביכולתו כדי להיאבק בנגיף ולהוריד את התחלואה, ואכן הצליח מאד בפעולתו בכל השכונות. כעת באו ועשו תרגיל מספרי כדי לסגור מאות אלפי חרדים בעיר. מדוע לא עשו את הנבלה הזו בערים אחרות בארץ? התשובה פשוטה: כי הם לא חרדים. רק אנחנו".

ראוכברגר המשיך בדבריו הקשים: "זה מעשה שלא יכופר ולא יסלח לממשלה הרעה הזו, והציבור החרדי צריך להיאבק ולא להסכים למה שהממשלה הרעה הזו עושה לו ומן הסתם זוממת נגדו גם הלאה. הציבור החרדי הפך לשק החבטות של הממשלה בקורונה. סביר להניח גם שנראה כוחות משטרה גדולים מכל הארץ עולים לירושלים ואני חושש שזה יביא ויגרום לאלימות ולמכות ללא רחם וללא אבחנה בחרדים. צריך להיערך לכך. אסור יהיה לנקוט בשום פעולה מתגרה כדי לא לתת למשטרה שום סיבה להתנהג באלימות".

מ"מ רה"ע אליעזר ראכברגר

מ"מ ראש העיר הדגיש: "אני גם מקווה שעד תחילת השבוע הבא, לפני ההחלטה הסופית, הממשלה תתעשת ותבין את גודל העוול שנעשה פה".

"אם חלילה חלילה לא יהיה שינוי, ברור לחלוטין שלמרות כל המרמור, הכאב והזעם, על ההנחיות והבריאות חייבים לשמור ולהקפיד. מסכות, ריחוק חברתי ללא התקהלויות, ולהמשיך לעשות הכל כדי להתמודד עם הנגיף ולהדביר אותו. אסור לתת לשום ענישה עלינו, חמורה ככל שתהיה, לגרום לנו לזלזל בהנחיות ובבריאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר