שידור חוזר • צפו

נתניהו: קורא לגדו"י לא לפתוח את הת"תים

ראש הממשלה נתניהו, ערך הערב מסיבת עיתונאים והתפאר על הצלחת הסגר. לאור שאלות העיתונאים על הוראת הגר"ח, אמר נתניהו, "אני קורא למנהיגי הציבור לא לעשות זאת" (TV)

בנימין נתניהו, הערב (צילום: לע"מ)

לקראת ההקלות בסגר החגים שיחולו החל ממחר (ראשון), ראש הממשלה בנימין נתניהו, מסר בשעה זו, הצהרה לתקשורת, בה דיבר על הירידה בתחלואה ושלבי היציאה הבאים.

בפתח דבריו אמר ראש הממשלה: "ההחלטה על הסגר מוצדקת, אני בטוח בהחלטה ב-100 אחוזים, אני רוצה להודות לכם, אזרחי ישראל על שיתוף הפעולה שלכם".

"אנחנו יוצאים הפעם בזהירות, ואני מבקש מהערים החרדיות, לשמור על הכללים, על המסכות - וכך נתגבר על הקורונה".

לגבי השאלה, על הוראת מרן הגר"ח הערב, אמר נתניהו, כי הוא קורא לציבור החרדי, לא לשלוח את הילדים לתלמודי התורה, קורא למנהיגי הציבור לא לעשות את זה, אנחנו נשלח פקחים - נעשה כל מה שיכולתנו כדי לשמור על הסגר".

"אין לנו אפשרות לשלוח שוטר לכל פינת רחוב או סמטה. נפעיל את מיטב שיקול דעתנו. מבינים שיש כאן מגבלות. אתם מטילים עלינו מבחן שאנחנו יכולים לעמוד בו. קודם כל נשמור על הסגר והכתר ואחר כך נאכוף כולל קנסות".

"אני בטוח שגדולי ישראל לא רוצים להפר את הכללים, מי שקרא להפר את הכללים, אלו ראשי האופוזיציה שאמרו זאת מפורש, אני קורא לכולם לשמור על הכללים".

מה אתה חושב על כל המפגינים שנמצאים עכשיו בבלפור? "אני בעד ההפגנות, והסרתי את המגבלות כבר ביום שישי, אני לא נבהל מהפגנות דמוקרטיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר