"עבודות חיוניות"

מקלב דורש: לאפשר יציאת גננות מהערים האדומות

סגן השר אורי מקלב פנה בדרישה לשרי הבריאות והחינוך לאפשר את יציאת הגננות בגני הילדים מהערים האדומות. "מאות גני ילדים ברחבי הארץ לא נפתחו הבוקר", אמר, "עובדי ההוראה אלו הינם עובדים חיוניים לכל דבר" (חרדים)

גן ילדים. ארכיון (צילום: Yonatan SIndel/Flash90)

מאות גנים ברחבי הארץ, בערים שאינן אדומות, שהיו אמורים להיפתח הבוקר (ראשון) לא נפתחו בשל הוראת משרד החינוך, שנשלחה סמוך לחצות הלילה, לפיה ננות וסייעות המתגוררות בערים אדומות - לא יכולות לצאת אל מקום עבודתן, בערים שאינן אדומות.

הרשתות השונות והחיידירם הודיעו כי לא ניתן לגייס כמות גדולה של עובדות אחרות לגני הילדים בזמן כה קצר ולכן נאלצו שלא לפתוח את גני הילדים.

לאור כך, פנה סגן השר אורי מקלב לשר הבריאות יולי אדלשטיין ושר החינוך יואב גלנט לאפשר באופן מידי יציאת עובדי ההוראה בגני הילדים מהערים האדומות אל מקום עבודתם בערים הירוקות והכתומות אשר אינן תחת מגבלות.

"התרענו כי הסגר המקומי יביא למצב בו עובדים לא יוכלו לצאת לעבודתם", טען סגן השר אורי מקלב בפנייתו לשרי הבריאות והחינוך, "יש לאפשר לגננות לצאת מהערים, הן עובדות חיוניות לכל דבר, ללא עובדי ההוראה הללו לא יוכלו לפתוח את מערכת החינוך במאות גנים ברחבי הארץ.

סגן השר מקלב ציין עוד כי גננות רבות מאלעד, ביתר עילית ובני ברק לא יכלות לצאת למקום עבודתם על אף שמקום עבודתם חיוני ונמצא בערים שאינם תחת הגבלות, "דבר זה יביא למשבר כלכלי גדול לאותם עובדות ולא יאפשר את פתיחת מערכת החינוך במקום הללו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר