מורדם ומונשם

הידרדרות במצבו של סאיב עריקאת המאושפז בישראל

הידרדרות במצבו של בכיר הרשות הפלסטינית, סאיב עריקאת, המאושפז בישראל לאחר שחלה בקורונה, וכעת הוא מורדם ומונשם. עריקאת מושתל ריאה וסובל גם מזיהום חיידקי (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

הידרדרות במצבו הרפואי של בכיר הרשות הפלסטינית, סאיב עריקאת, המאושפז בבית החולים 'הדסה' לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, כך נמסר הבוקר (שני) מבית החולים.

"מר עריקאת עבר לילה שקט אך הבוקר חלה התדרדרות במצבו, המוגדר כעת כקריטי ובשל מצוקה נשימתית הוא הונשם והורדם", נמסר בהודעת בית החולים.

עוד נמסר כי "מר עריקאת מהווה אתגר עצום לטיפול בקורונה בהיותו מושתל ריאות עם דיכוי של המערכת החיסונית, ועם זיהום חיידקי בנוסף לקורונה".

כזכור, מזכ"ל אש"ף, סאיב עריקאת, בן ה-65, הועבר אתמול (ראשון), מבית החולים ליריחו לבית החולים 'הדסה' בירושלים, וזאת לאחר שנדבק בנגיף הקורונה ומצבו קשה.

"הדסה עם רופאיה המקצועיים הבכירים ביותר, נמצאת בקשר רפואי בינלאומי לגבי מדיניות הטיפול בחולה מורכב כזה.
הדסה תמשיך לעדכן את משפחתו כמקובל באשר למצבו ותעדכן את הרשות הפלסטינאית בהיותו בכיר שם", נמסר מבית החולים הבוקר.

מי שזעם על הטיפול הרפואי שמקבל המחבל היה שגריר ישראל לאו"ם, גלעד ארדן שכתב אמש: "הצביעות הפלשתינית בשיאה! סאיב עריקאת, בכיר בפת״ח שחלה בקורונה, התאשפז היום בהדסה כדי לקבל טיפול רפואי. אתם קולטים? אותו עריקאת, שתומך עם הארגון שלו בהחרמת ישראל ובbds ורק לאחרונה הפיץ עלילת דם כאילו ישראל מדביקה פלשתינים בקורונה במתכוון, מבקש, כשזה נוגע לבריאותו, להיעזר ביכולות הרפואיות של מדינתנו. כל השקר והצביעות הפלשתינית מגולמים במקרה הזה וכמה זה בולט למול קדושת החיים והערכים של ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר