"שני כדורים ליום"

הודעה ב'גור', לבחורים: הצטיידו בוויטמינים

הוריהם של תלמידי שיבת שפת אמת קיבלו הודעה רשמית, בה נאמר כי "בהמלצת רופאים ידועי שם, לצייד את הבחורים בויטמין B12 ו-c - רצוי שני כדורים לכל יום", כהגנה מהקורונה (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
בחורי גור. אילוסטרציה (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

בהודעה מיוחדת עבור הבחורים הלומדים בישיבת שפת אמת, לקראת תחילת זמן חורף, התבקשו כלל ההורים לצייד את הבחורים בוויטמינים, שיחזקו את גופם של בניהם מפני הקורונה.

בהודעה הטלפונית, אותה מסר הרב איצ'ה מאיר טאומן, נאמר: "הנני מבקש לצייד את הבחורים שחוזרים לישיבה - הן אלו המחלימים שכבר חלו בנגיף והבריאו ובין אלו שב"ה לא נדבקו בכלל - בוויטמין B12, וכן בוויטמין c".

"רצוי שני כדורים לכל יום, וזאת לקראת ימי החורף הבאים עלינו לטובה", הסביר העסקן הגוראי, שהוסיף כי הוא לוקח בחשבון שיש הורים שאין להם את האמצעים הכספיים לצורך כך, ולכן "כל הורה שצריך עזרה, שיקנה את הוויטמינים - ובתמורה לקבלה, הוא יזוכה כספית על ידי הישיבה".

עוד נאמר: "אנו עושים זאת בהמלצת רופאים ידועי שם, המודעים לסכנות שעלולים להיגרם במשך החורף הבעל"ט עקב נגיף הקורונה, ואנו גם נעשה מאמצים עצומים כדי לדאוג לתזונה נכונה של פירות וירקות, אשר על פי הרופאים מומלץ להקפיד על כך".

"בקורונה - הרבי מגור הכי קיצוני בעולם" (ארכיון. אולפן כיכר השבת)

"אנו מודעים לכך שהדבר יעלה הרבה כסף", המשיך טאומן, "אך בחורי הישיבה הם הילדים האישיים של כולנו, ולכן השקיעו בחודש האחרון עשרות אלפי שקלים בניקיון הישיבה, חדרי השיעורים וכמובן חדרי השירותים, ואשר על כן נקראים ההורים להסביר לבחורים את חשיבות השמירה על הניקיון בישיבה לא פחות מאשר בבית, כפי שהיה אומר הרבי בעל ה'לב שמחה' בשם הגמרא כי המידה הראשונה החשובה היא מידת הנקיות".

לסיום, הדגיש הרב טאומן, כי חשוב להקפיד על כללי הקורונה של משרד הבריאות, כולל לבישת מסיכות והיגיינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר