"החרדים שומרים ונשמרים"

מנהלת ביה"ח שניידר: "כשיש יותר ילדים - יש יותר הדבקה"

ד"ר אפרת ברון-הרלב, מנהלת ביה"ח שניידר, דוחה את האשמות כלפי המגזר החרדי, כביכול הוא מפיץ את הקורונה ומסבירה כי ככל שיש יותר ילדים - יש יותר הדבקה: 'המגזר החרדי הוא מגזר אחראי' (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ וזאבי רוזנברג)

מנהלת ביה"ח שניידר, ד"ר אפרת ברון-הרלב דוחה את האשמות כלפי המגזר החרדי כביכול הוא מפיץ את הקורונה ומסבירה כי ככל שיש יותר ילדים - יש יותר הדבקה: "מגזר החרדי הוא מגזר אחראי". הראיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

כשאת מסתכלת על הנתונים בתוך במגזר החרדי, את אומרת שאחת הסיבות המרכזיות להדבקה המונית זה בגלל אורח החיים של הצפיפות בתוך הבית?

"חד משמעית. כגורם מקצועי ורופאת ילדים, אני חושבת שכעל נושא האשמה הוא לא רלוונטי פה. לי ברור שרוב האוכלוסיה בישראל מאוד חרדה לבריאות של כל אחת ואחד שנמצאים מסביב. מי שלא אחראי, ולא משנה מאיזה מגזר, הוא לא אחראי".

לדבריה: "ברור לגמרי שהמגזר החרדי הוא מגזר אחראי, הרוב המוחלט של המגזר החרדי הוא שומר ונשמר. אין ספק שכשאר אנחנו יודעים שילדים מדבקים יותר ויש יותר ילדים אז יהיו יותר הדבקות.

ד"ר ברון-הרלב מדגישה: "האחריות לא צריכה להיות שונה ממגזר אחר, אבל היא כן צריכה להיות מאוד קפדנית בגלל התנאים האלה. יש יותר ילדים, יש יותר צפיפות, א צריכה להיות יותר הקפדה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר