3 אחים חרדים

טיילו, נזקקו לחילוץ וכעת מואשמים בהפרת סגר

בילוי תמים של 'בין הזמנים', שהסתבך כאשר אופניהם של שלושה אחים חרדים נתקעו בדרך עפר והם נזקקו לחילוץ, הגיע לאחרונה עד כדי כתב אישום על הפרת חוק הסגר (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין כל קשר לתוכן הידיעה (צילום: Mendy Hechtman/Flash90)

בבית משפט השלום בירושלים הוגשו לאחרונה שלושה כתבי אישום, נגד שלושה בני משפחה חרדית אחת, באישום זהה: יציאה אסורה מביתם תוך הפרתו של הסגר שהוטל אז.

מדובר בצעירים, בני 19, 21 ו-22, המתגוררים בעיר ירושלים, שניצלו את ימי 'בין הזמנים' של חודש ניסן כדי לצאת מבית הוריהם ולרכוב זה לצד זה על אופניהם.

אלא שהטיול המשפחתי הסתבך: הם נתקעו בדרך עפר בכביש 375, מירושלים לכיוון בית שמש. בעקבות כך הם והוריהם פנו לכוחות החילוץ, ואלו פתחו בסריקות אחריהם וחילצו אותם בשלום.

חילוץ רוכבי אופניים. ארכיון (צילום: יחל"צ מגילות)

כעת, חצי שנה לאחר האירוע הטראומטי, החליטו במשטרת ישראל להגיש נגד כל אחד מהשלושה כתב אישום, שמתאר: "הנאשם ובני משפחתו פנו למשטרה בבקשת חילוץ, כוחות משטרה רבים השתתפו בניסיון החילוץ והוא אותר לאחר חיפושים נרחבים בסיוע מסוק ויחידות מיוחדות".

סעיף האישום שמופיע בהודעת המשטרה לבית המשפט: הפרת התקנות לשעת חירום. "במעשיו האמורים, יצא הנאשם למרחב ציבורי שלא לאחת מהפעולות או המטרות המנויות בתקנה 2 לתקנות שעת חירום (הגבלת פעילות)", נכתב.

מהמשטרה נמסר ל'כיכר השבת': "טבעו של כתב אישום להתברר בבית המשפט, אולם כבר בשלב זה ניתן לומר כי הצגת הדברים כאילו המשטרה החליטה על דעת עצמה להגיש כתב אישום אינה מדויקת. הבקשה להישפט הייתה של המעורבים".

"כמו כן אנו מפנים את ציבור הגולשים לרענן את זכרונו למה היה מותר ומה היה אסור ביום ההתרחשות של הארוע. ודי לחכימא ברמיזא", מוסיפים במשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר