האב יגיע לדיון

בג"צ התעלם מבקשתה של משפחת הנרצחת

משפחת הנרצחת בפיגוע הטרור בבנייני האומה, הודיה נחמה אסולין הי"ד, ביקשה להצטרף כצד לדיון על תושבותו של המחבל הרוצח, אך בג"צ מתעלם. הבוקר יגיע האב לדיון (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הודיה נחמה אסולין הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)

היום (שני), ידון בג"צ בעתירה אשר הגיש המחבל אסחק עארפה כנגד משרד הפנים בדרישה שלא לשלול לו את אישור התושבות בישראל. המחבל עארפה, תושב מזרח ירושלים, הורשע בכך שהוא הניח בפיגוע הקטלני לפני כ-9 שנים מטען חבלה בתחנת אוטובוס בסמוך לבנייני האומה, מעוצמת הפיצוץ נרצחה במקום תיירת בריטית וכן נפצעו עשרות אזרחים נוספים.

הודיה נחמה אסולין הי"ד שהייתה אז בת 14 נפצעה באורח קשה ומאז הייתה בתרדמת שש וחצי שנים עד לפטירתה לבסוף לפני ארבע שנים.

עראפה יחד עם ארגון השמאל הקיצוני 'המוקד להגנת הפרט' עתרו כנגד השר דרעי ומשרד הפנים בדרישה שלא לשלול למחבל את אישור התושבות. עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו פנה בשם הוריה של הודיה נחמה אסולין בבקשה להצטרף כצד להליך, שופטי העליון התעלמו מהבקשה, וזאת חרף תזכורת ששלח העו"ד, ועד כה לא השיבו לבקשת משפחת הנרצחת.

זירת הפיגוע (כבאות והצלה ירושלים)

עו"ד יאדו, צפוי להגיע היום לדיון יחד עם אביה של הודיה נחמה אסולין הי"ד ולבקש לטעון בהליך בשם המשפחה השכולה שסבלה וסובלת שנים רבות כל כך מהפיגוע הרצחני.

עו"ד מנשה יאדו מסר: "קיים סיכון שבג"צ יקבל את העתירה ויקבע כי אין לפגוע במעמד של המחבל כתושב ירושלים, ולא תיגרם פגיעה במחבל ובמעמד התושבות שלו. החלטה שכזו תתפרש ע"י ערביי מזרח ירושלים כהיתר לבצע פיגועים נוספים. היתר זה מצד בתי המשפט בישראל, לצד התמריץ הכספי שנותנת הרש"פ תחת עיניהם הפקוחות של רשויות המדינה, יוצר תמריץ מסוכן למעשי טרור נגד יהודים.

אנחנו בשם המנוחה, הודיה נחמה אסולין הי"ד נבקש להגיע לבימ"ש ולטעון שלא תצא עוולה שכזו תחת ידם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר