"תקופה קשה" • צפו

החילוני מהתיעוד המזעזע: "רוצה להתנצל"

התושב החילוני שהתבטא אמש בגסות כנגד אימהות חרדיות בעפולה, מתנצל הערב על מה שעשה ומתחנן למחילה: "עקב התקופה הקשה, התפרצתי בצורה מוגזמת" • צפו (אקטואליה)

דוד הכהן | כיכר השבת |
החילוני שתועד - היום מתנצל (צילום: ללא קרדיט)

אימהות חרדיות שהגיעו אמש (ראשון) לגינה עם ילדיהן, נתקלו בתושב העיר החילוני, שגירש אותם ממתקני המשחקים והתבטא בגסות רבה. הערב, התושב החליט להתנצל בפני תושביה החרדיים של העיר.

וכך הוא התנצל לעיני המצלמה: "אני תושב עפולה עילית. אתמול נאמרו מפי כלפי הקהילה מילים מאוד קשות ומאוד נסערות. אני רוצה להתנצל בפניכם על כל מילה שאמרתי לא התכוונתי למילים הללו".

"עקב התקופה הקשה יכול להיות שהתפרצתי בצורה מוגזמת. אני רוצה לבקש סליחה ומחלילה מכל אדם מקהילת ויז'ניץ שנפגע מהדברים שאמרתי".

כזכור, אמש התפרסם תיעוד של תושב עפולה החילוני שזעק על האימהות החרדיות בגינה, "כולכם מפיצים את המגפה אתה יכול לצלם, הנה", המשיך לצעוק: "אני שונא ויז'ניצים, שיישרפו כולם אמן. כמו שהם שונאים אותי... אתה יכול להגיד להם שאני שונא אותם".

עוד הוסיף: "ויז'ניץ זה גטו של נאצים שונאי יהודים, ואנחנו כבר פנינו לראש העיר שיהיה פה רצח של ויז'ניץ. אני מודה, ואתה יכול לקפוץ עד מחרתיים".

התיעוד המזעזע מאמש (באדיבות המצלם / @ariel_elharar_ בטוויטר)

מעיריית עפולה נמסר בתגובה למקרה החמור: "ראש העיר אבי אלקבץ והעירייה מזועזעים ומגנים בשאט נפש את הדברים של אותו אדם כלפי חסידי ויז'ניץ, שהם קהילה שקטה, המהווה חלק נכבד וחשוב בקהילה שלנו".

"עפולה היא סמל לסבלנות וכבוד הדדי בין חילונים לדתיים, ונילחם בכל הכוח ובאפס סבלנות באלימות פיזית או מילולית כנגד מגזר כזה או אחר", הוסיפו בעירייה.

מאוחר יותר נודע ל'כיכר השבת', כי מיד לאחר שחוקרי תחנת המשטרה בעפולה נחשפו לידיעה זו וצפו בסרטון המזעזע, הם עשו מאמצים לאיתור החשוד, ותוך זמן קצר הוא אותר ונעצר.

"החקירה נמשכת", נמסר מדוברות משטרת ישראל באזור העמקים. והערב כאמור, הוא החליט להתנצל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר