וכל מעשיך: מכשיר הקלטה הוא הפתרון למריבות זוגיות

תודות לחיים הלחוצים בעידן הנוכחי, לעתים, בשעת כעס, כל קורטוב הגינות ונחמדות שיש בנו פשוט מתעופף לו החוצה מהחלון. (ואנחנו כמובן לא גאים בזה!). הפתרון: לדמיין שאנו מוקלטים (MEN)

(צילום: שאטרסטוק)

תקשורת: הבסיס למערכת יחסים בריאה. אך תודות למהירות החיים בעידן הנוכחי (אוקיי, אולי הם קצת פחות מהירים מאז שהקורונה התפרצה אליהם) ולסטרס הרב שאופף אותם, לעתים, כל קורטוב הגינות ונחמדות פשוט מתעופף לו החוצה מהחלון. (אנחנו כמובן לא גאים בזה!)

זו הסיבה שאנחנו אוהבים את האסטרטגיה המועילה הזו של שתי עורכות הדין הניו יורקיות לענייני נישואין ודיני משפחה, קלי פרוולי ואמילי פולוק. שתיהן מצדדות בטריק הבא שמסייע לשמירה על קווי התקשורת פתוחים: דברו כאילו אתם מצותתים.

זה אולי נשמע מטורף, אבל אנחנו מתנהלים בעולם של טלפונים חכמים - ותכונת התיעוד הקולי הזו קיימת מסיבה כלשהי, אומרות פרוולי ופולוק. עצתן (המעט פרנואידית): דמיינו שכל שיחותיכם עם בת הזוג מוקלטות - דבר שכל עורכי הדין לגירושין מזכירים ללקוחותיהם לעשות, כאשר הם מצויים בהליכי גירושין. וכן, הן חושבות שגם זוגות עם חיי נישואין מאושרים למדי צריכים להתנהג כאילו יש רשמקול פעיל בחדר, תמיד, על מנת להתאים את סגנון התקשורת שלהם, כך שיהיה מכבד יותר.

"שוחחו בגובה העיניים ואל תרימו את קולכם או תאיימו", אומרת פולוק. נקיטת צעדים פשוטים אלה יכולה למזער דיבור פוגעני ולמקסם את האדיבות הקיימת בכם.

מודים, זה רעיון די חכם - ואנחנו בהחלט הולכים לבדוק אותו במהלך הוויכוח הבא שלנו. (שעשוי כנראה לעסוק בשאלה: מי השאיר את הגרביים שלו על רצפת הסלון?).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר