קרא קדיש

מה עשה הרב אורי זוהר בהלוויית הזמרת?

אילנה רובינא הייתה זמרת ישראלית מפורסמת, שנפטרה מנגיף הקורונה • הרשת התרגשה מההשתתפות של הרב אורי זוהר, והקדיש - "התנהגות אנושית מכבדת בזמן מגיפה" (ארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום מסך, מתוך יוטיוב)

לפני כשבוע, נפטרה הזמרת הישראלית אילנה רובינא מנגיף הקורונה. במסע הלווייתה השתתף גם הרב אורי זוהר.

בצעירותו, לפני חזרתו בתשובה, היו אורי זוהר ואילנה רובינא נשואים במשך כשנתיים. בצעירותה, הייתה רבינא מהזמרות המוכרות בישראל, ואף זכתה במקום הראשון בפסטיבל הזמר החסידי.

השבוע, פרסמה השחקנית יפעת מזרחי פוסט מרגש, שזכה לאלפי לייקים ושיתופים בפייסבוק, תחת הכותרת: "מה עושה רב חרדי בהלוויתה של אשת בוהמה וחברה שהלכה לעולמה?".

בדף הפייסבוק שלה כתבה השחקנית: "מכל הסיפורים ששמעתי וקראתי על הקורונה, הסיפור הזה הזיז מיתר בליבי. לפני כשבוע הלכה לעולמה ממחלת הקורונה הזמרת והדוגמנית לשעבר, אילנה רובינא".

"אילנה היתה בתם של חנה רובינא, הגברת הראשונה של התיאטרון, ושל אלכסנדר פן, המשורר הסוער והמוכשר. היא ידעה חיים סוערים מאד מכל בחינה, ושילמה מחירים כבדים".

הרב אורי זוהר (צילום: Gideon Markowicz/Flash90)

"בהלוויתה, כמו בכל ההלויות המתקיימות בתקופה זו, נכחו כעשרים איש בלבד. כשהסתיימו ההספדים הקצרים, קם גבר מבוגר, חרדי, עוד מעט בן תשעים, נתמך על ידי בנו, וקרא עליה קדיש בקול גדול".

מוסיפה מזרחי: "זה היה הרב אורי זוהר, שאילנה רובינא היתה אשתו הראשונה לפני שנים רבות. בשבועות האחרונים לחייה, כשהיתה בודדה במחלתה, טרח להתקשר אליה, לדבר איתה ולעודד את רוחה כל יום. הוא לא הפסיק להתפלל לשלומה".

"הסיפור הקטן הזה, על התנהגות אנושית מכבדת בזמן מגיפה, קדיש של גבר חרדי לאישה חילונית שפעם אהב, על חמלה, סליחה, זקנה ובדידות - גרם לי להזיל דמעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר