"הנושא נופח"

בכפוף לשימוע: כתב אישום נגד ח"כ חיים כץ

במשך 12 שנים, לא דיווח הח"כ, שקיבל חסינות בפרשה אחרת, על הכנסות שקיבל מהשכרת 7 דירות - כך עולה מהחשדות נגדו • חיים כץ: "בטוח שהצדק יעשה ויראה" (ארץ)

(צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנלדבליט הודיע הערב (שלישי) כי חבר הכנסת חיים כץ, יואשם, בכפוף לשימוע, בעבירות של העלמת מס.

על פי החשד, במשך 12 שנה נמנע כץ מדיווח או דיווח באיחור על הכנסות משבעה נכסים שהחזיק - בסכום כולל של כ-2.2 מיליון שקלים.

יצוין כי נגד כץ כבר הגישו כתב אישום, אך הכנסת החליטה להעניק לו חסינות אחרי שהתפטר מתפקידו כשר בממשלה, ולכן הוא אינו עומד לדין.

מלשכתו של היועמ"ש נמסר כי "מחומר החקירה עולה לכאורה כי בין השנים 2018-2007 כץ לא דיווח כלל על הכנסותיו בחלק משבעת הנכסים, ועל חלק אחר דיווח באופן חלקי ובאיחור ביחס למועד הקבוע בחוק, ורק לאחר שפורסם בתקשורת כי נכסים אלו מצויים בבעלותו".

בהודעה מטעמו של אביחי מנדלבליט נמסר עוד כי "ככל שיבחר חבר הכנסת כץ לממש את זכותו לשימוע, הוא ייערך בפני היועץ המשפטי לממשלה".

בתגובה מסר ח"כ חיים כץ: "אני מקווה שאחרי השימוע נשאיר מאחור את כל האשמות השווא נגדי ובזאת תסתיים מסכת הרדיפה. נושא המיסים נופח ללא כל פרופורציות. אין אזרח במדינת ישראל שהוגש נגדו כתב אישום בעילות ובנסיבות דומות. בטוח שהצדק יעשה ויראה".

עורכות הדין נוית נגב ויאנה פוגל סלוצניק ממשרד שינמן נגב ניב, המייצגות את חיים כץ מסרו: "נראה כי בחינת העניין במישור פלילי קשורה אך ורק לכך שמדובר בחבר הכנסת חיים כץ. זו לכל היותר סוגיה אזרחית, שנופחה ללא בסיס ממשי ואין לה כל היבט פלילי. כלל טענותינו, ובין היתר כי יוחסו לחבר הכנסת כץ נכסים שאינם שלו, יובאו במלואן בשימוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר