"הורסת"; "משועמם"

צפו: סמוטריץ' ומירי רגב בעימות קולני בכנסת

תפקודו של משרד התחבורה בהנהגתה של רגב, מול זה שהיה בעת כהונתו של סמוטריץ' כשר: השניים, זו מהממשלה וזה מהאופוזיציה, החליפו מהלומות מילוליות קשות במליאה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ כנסת. תמונות: Oren Ben Hakoon, POOL / Hadas Parush, FLASH90)

העימות החזיתי שהחל השבוע בין ח"כ בצלאל סמוטריץ' לבין שרת התחבורה מירי רגב, על ההתנהלות כיום במשרד, הגיע למליאת הכנסת, כאשר סמוטריץ' הטיח בה כי היא "הורסת אבן אחרי אבן", ורגב תקפה בחזרה ש"סמוטריץ' עשה דברים נוראיים".

עיקרו של הדיון נקבע להצבעה על הצעתו של ח"כ בצלאל סמוטריץ' (ימינה) להקים ועדת חקירה פרלמנטרית לבחינת ניגודי העניינים במערכת המשפט; הצעה שנפלה ברוב מוחץ - 55 מתנגדים מול ארבעה תומכים בלבד.

אך הדיון גלש לעימות המתמשך בין השניים, שר התחבורה הקודם והשרה הנוכחית רגב. "היא מחבלת פעם אחר פעם בכל התהליכים החשובים והמקצועיים שאמורים להתרחש במשרד הכל כך חשוב שתחת אחריותה", פתח חבר הכנסת. "כשלא יהיו הישגים, אפשר יהיה לגלגל את זה על פקידים ועל יועצים משפטיים".

"לפני יומיים הייתה לך אמירה שאת מתנגדת למטרו באזור גוש דן; זו אמירה פופוליסטית, מופרכת וחסרת היגיון לחלוטין", כעס סמוטריץ', "שמאחוריה אסטרטגיה אחת בלבד: לסכסך בין אוכלוסיות, כדי לגרוף עוד כמה קולות. את מנסה לסכסך בין תושבי המרכז ותל אביב לבין תושבי הפריפריה, ואת מדברת שטויות חסרות בסיס".

(צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת)

הח"כ מ'ימינה' המשיך ותקף: "שרת התחבורה הורסת אבן אחרי אבן אחרי אבן במשרד הקריטי הזה. אין חלקה טובה שלא נשרפת במו. אסור לנהל את המשרד הזה בפוליטיקה קטנה וזולה, ולחרב את כל המהלכים הטובים שעשו בו".

שרת התחבורה מירי רגב ביקשה להשיב לטענות הקשות, וכאמור השיב אש בחזרה: "משעמם לסמוטריץ', והוא לוקה בשכחה. מה הוא עושה? הוא עובד עכשיו בשביל בנט ובשביל איילת שקד, שהם פוזלים למרכז. הם הרסו את הציונות הדתית, הם הרסו הבית היהודי, הקימו את ימינה והימין החדש, ועכשיו פוזלים מרכזה. מפלגת מצב רוח שקורצת מרכזה".

"סמוטריץ' עשה דברים נוראיים בתחבורה והיה כלי של הפקידים", המשיכה השרה בכינון ישיר. "הוא הפקיר את הפריפריה, הפקיר גם את איו"ש ומנע כסף מזומן לתחבורה ציבורית בפריפריה".

בפנותה לח"כ האופוזיציוני הטיחה רגב: "סמוטריץ', הדברן הגדול; למדת מבנט רק לדבר. חזקים בדיבורים, חלשים בקלפי וחלשים בעשייה. האויב הכי גדול זה הארכיון: לפני חמישה חודשים הוא אמר בראיון שצריך לשקול את המטרו, כששאלו אותו איזה טיפים את נותן לשרה הנכנסת, אבל הוא לוקה בשכחה".

צפו בעימות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר