הירידה בתחלואה

יענקי קנייבסקי לנתניהו: "מרד? עיוות של התקשורת"

ראש הממשלה חייג לנכדו של מרן שר התורה, שהחלים היום מנגיף הקורונה ואמר לו כי הוא שבע רצון מהירידה בתחלואה בערים החרדיות. יענקי קנייבסקי הסביר את שיטת מרן (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

שבוע וחצי לאחר שפנה בנימין נתניהו פומבית אל מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי במסיבת עיתונאים, וביקש שיחזור בו מההוראה לפתוח את שנת הלימודים, חייג הערב נתניהו לביתו של מרן.

את השיחה יזמו בלשכת ראש הממשלה לרגל החלמתו של מרן הגר"ח קנייבסקי מנגיף הקורונה, שלושה שבועות מאז נדבק בנגיף.

מקורבי הרב סיפרו ל'כיכר השבת', כי ביבי שוחח עם נכדו ונאמן ביתו של הרב, יענקי קנייבסקי. נתניהו הביע תחילה את איחוליו לרגל החלמתו של הגר"ח: "אנחנו שמחים שהרב החלים".

קנייבסקי הצעיר הבהיר לרה"מ נתניהו כי סבו, מרן שר התורה מעולם לא הורה לבצע מרד. "מדובר בכותרות ובעיוות של התקשורת". אמר הנכד והוסיף: "הרב מורה להקפיד על ההנחיות ולחבוש מסכות".

בסיום השיחה, הביע רה"מ נתניהו שביעות רצון מכך שהערים החרדיות הפכו לירוקות, וכי יש ירידה משמעותית בתחלואה החרדית.

מוקדם יותר היום דיווחנו כי לאחר שרופאו האישי ביקר במעונו של הגר"ח, ובתום בדיקות מקיפות שערך, קבע כי הוא סיים עם מחלת הקורונה.

בני משפחתו של שר התורה הודו לרופא, מנהל מחלקת פנימית בבית החולים איכילוב ד"ר אורי רוגובסקי, על כך שטיפל בו לאורך כל התקופה האחרונה.

"הרב עדיין חלש, אך הוא מנהל את סדר יומו כרגיל, והרופא אמר כי אין לו עוד צורך בבידוד", מוסיפים מקורביו, בשיחה עם 'כיכר השבת'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר