בחירות וקורונה

טראמפ: תצביעו ביידן, הילדים לא יהיו בבתי ספר

הנשיא המכהן הזהיר בעצרת בחירות כי אם יצביעו ליריבו, לא יוכלו לחגוג את החגים יחד ולשלוח את הילדים ללימודים • ג'ו ביידן תקף את טראמפ ש"נלחם ברופאים, לא בווירוס" (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ימים ספורים לפני מועד הבחירות לנשיאות ארה"ב, ואחרי שעשרות מיליונים כבר בחרו בהצבעה מוקדמת, המועמדים חורשים את המדינות המתנדנדות, בתקווה לנצח בהם ולהכריע את המירוץ לבית הלבן.

ברקע התפשטות נגיף הקורונה, מזהירים המועמדים את מצביעיהם הפוטנציאליים מפני התנהלות יריביהם בכל הקשור להתמודדות עם המגיפה.

הנשיא דונלד טראמפ, מועמד המפלגה הרפובליקנית הזהיר הלילה בעצרת בחירות באריזונה כי אם יצביעו לג'ו ביידן, הוא ינקוט בגישה מחמירה. הילדים לא יילכו לבתי הספר, ולא יוכלו לחגוג את החגים יחדיו.

טראמפ אמר כי ביידן הוא המועמד הגרוע בהיסטוריה וכי "ביידן והדמוקרטיים הסוציאליסטיים יעכבו את החיסון, יאריכו את המגפה ויסגרו את המדינה".

במקביל, מועמד המפלגה הדמוקרטית ג'ו ביידן אמר בנאום וירטואלי כי טראמפ הבטיח לפתור הכל בלחיצת כפתור, אך כשל בהתמודדות מול הקורונה. "אוכל להבטיח לכם את זה: אנחנו נעבוד מהיום הראשון כדי לתקן את הדברים".

ביידן תקף חזיתית את הנשיא: "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו עוד ארבע שנים של נשיא שבמקום להילחם בווירוס, תוקף רופאים. אני פשוט לא מבין את הבחור הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר