אח של קרן

כתב הבריאות הדתי של גל"צ עובר לערוץ 13

כתב הבריאות של גל"צ, עבר היום לשמש ככתב הבריאות של 'חדשות 13', לצידה של הפרשנית הילה אלרועי. זנדר תשמש ככתבת תחבורה. מרציאנו, הוא אח של קרן מ'ערוץ 12' (בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
מאיר מרציאנו (צילום: דו"צ)

בוגר הישיבה הדתית ב'מעלה גלבוע' וכתב הבריאות של גלי צה"ל, הצטרף היום (ראשון), ל'חדשות 13' וישמש ככתב הבריאות של הערוץ. למשפחת מרציאנו נציג בכיר נוסף בתקשורת, אחותו של מאיר היא קרן מרציאנו, כתבת 'חדשות 12'.

מרציאנו, הוא בוגר ישיבת 'מעלה גלבוע', ואת שירות הצבאי עשה בתחנת הרדיו גלי צה"ל, בתחילה היה מרציאנו כתב סביבה ואנרגיה, ובהמשך התמנה לכתב הבריאות, תפקיד אותו מילא גם כאשר פרש מהשירות הצבאי בגל"צ.

מרציאנו, יכהן ככתב הבריאות לצידה של פרשנית הבריאות ב'חדשות 13', הילה אלרואי, חן זנדר שסיקרה את תחום הבריאות והתחבורה, תתמקד בתחום התחבורה.

ככתב בריאות הוביל מרציאנו, מאבק בנושאי התפוסה הבלתי אפשרית במחלקות הפנימיות בבתי החולים, דבר שהוביל פרסום יזום של אחוזי התפוסה של בתי החולים לציבור.

עוד פרסם בגל"צ, תחקיר על גיוס מבוטחים לקופות החולים בתמורה על פי החשד לטובת הנאה והוביל לבדיקה בנושא על ידי ועדה מיוחדת שהוקמה.

בתקופת הקורונה, פרסם לראשונה הנחיות לאזרחים, תוכניות חירום של משרד הבריאות וכן מחלוקות בין גורמי המקצוע השונים במשרד הבריאות ומחוצה לו וכן מחדלים במערך הבדיקות.

ישראל טויטו מנכ"ל חדשות 13 אמר לאחר הודעת המינוי: "כחברה שבה עובדים העיתונאים הטובים ביותר בישראל, אנו גאים לצרף עיתונאי צעיר ומבטיח".

"למאיר", הוסיף טויטו, "מצפה משימה קשה ומורכבת בתקופה שבה כתב בריאות הוא גורם משמעותי בחברת חדשות ואני בטוח שהוא יבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר