25 שנה לרצח

יגאל עמיר לשב"ס: שחררו אותי לבר המצווה של בני

רוצחו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין, יגאל עמיר, הגיש בקשה לשב"ס, שיאשרו לו להשתתף באופן חריג בבר המצווה לבנו, אך בהנהלת הכלא החליטו לדחות את הבקשה (חדשות)

יגאל עמיר (צילום: פלאש 90)

רוצחו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין, יגאל עמיר, הגיש בקשה לשב"ס, שיאשרו לו להשתתף בבר המצווה לבנו, אך בשב"ס החליטו היום (שני) לדחות את הבקשה.

ביום השישי הקרוב יחגגו לינון אליה שלום עמיר, בר מצווה, ככל הנראה בבית של אשתו בירושלים. עמיר, הגיש בקשה לשחרר אותו באופן חריג לבר המצווה.

את הבקשה הוא הגיש לפיקוד כלא 'אשל', שם הוא כלוא מאסר עולם ללא אפשרות חנינה וכשהוא נמצא בבידוד ביום ובלילה ואף לאחרונה הוחלט לא לאפשר לו ליצור קשר טלפוני עם בני משפחתו בשל הפרה של חוקי הכלא.

כך או כך, בשב"ס החליטו לא להיעתר לבקשתו ולדחות אותה על הסף. עמיר החליט להגיש עתירת אסיר שתידון ביום רביעי הקרוב במתחם עתירות 'אשל' שבבאר שבע.

ח"כ יואל רזבוזוב מיש עתיד-תל"ם אמר בתגובה לבקשתו של יגאל עמיר לצאת לחופשה: "מצב נורמלי מרוצח ראש ממשלה היו נשללות כל זכויותיו והוא היה נזרק לצינוק חשוך ומבודד עד סוף ימיו. בטח לא מבקש לצאת לחופשות. עלינו לזכור שהאיש המתועב הזה הוא רוצח שפל שרצח ראש ממשלה והרס משהו במדינה שלנו שלעולם לא נוכל לתקן".

בתו של רבין: שליש מהעם מאמין בקונספירציה (צילום ארכיון: מתוך פייסבוק)

"הבן שלו יחגוג בר מצווה בזמן שמשפחת רבין נשארה ללא יצחק זכרונו לברכה. אין גבול לחוצפה. אני קורא לשופטי בית המשפט ללמוד מטעויות העבר שנעשו עם יגאל עמיר בזכויות המופרזות שהוענקו לו גם כך, לקבל את המלצת שב"ס ולדחות את הבקשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר