הדרמה בארה"ב

הנאום המדהים של דונלד טראמפ: "ניצחנו בגדול"

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ נאם בבית הלבן והכריז כי על פי הנתונים שבידיו הוא ניצח בבחירות וכי העיכובים שיש בהכרזה על כך הם "הונאה של הציבור האמריקאי". צפו בנאום (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: הבית הלבן)

דרמת הבחירות בארה"ב: הנשיא דונלד טראמפ נכנס הבוקר (רביעי) לקול צלילי מוזיקה יחד עם רעייתו מלניה טראמפ ובליווי סגן הנשיא מייק פנס ורעייתו. טראמפ היה נראה עייף אך רגוע כשהוא מדבר בקול שקט ובוטח וטוען לניצחון בבחירות.

טראמפ הודה לתומכיו שקיבלו אותו בהתלהבות, ואמר שהוא רוצה להודות לעם האמריקאי שמיליונים רבים ממנו הצביעו

"אני רוצה להודות לאשתי ולמשפחתי ולסגן הנשיא מייק פנס שנמצא איתנו לאורך כל זה ואנחנו מוכנים לחגיגות הגדולות
ניצחנו בהכל, התוצאות מעולות ואנחנו מוכנים לצאת החוצה ולחגוג את ההצלחה", הצהיר טראמפ.

"האזרחים של ארה"ב יצרו שיא, מעולם לא היה כמוהו, לא חשבנו שנזכה בפלורידה וניצחנו בגדול. ניצחנו גם באוהיו ובטקסס. ניצחנו גם בג'ורג'יה. ניצחנו גם בצפון קרוליינה, הם לא יכולים לתפוס אותנו", אמר הנשיא.

טראמפ מנה את אחוזי ההצבעה בחלק מהמדינות בהן ניצח כשהוא מצביע על נתוני ההצבעה המפתיעים ואחוזי התמיכה הגבוהים בו.

"ניצחנו במישיגן הסתכלתי על המספרים ואמרתי וואו זה המון יותר מ-300 אלף קולות ייתרון. ניצחנו בוויסקונסין, דיברתי עם המושל של טקסס, הוא התקשר לברך אותי על הניצחון, והוא אמר לי שמעולם לא ראה דבר כזה מבחינת אחוזי התמיכה, היה לנו לילה ענק".

"הם יודעים שהם לא יכולים לנצח, ולכן הם אומרים בואו נלך לבית המשפט. ידעתי את זה מההתחלה שזה מה שיקרה. אנחנו הולכים לבית המשפט העליון כדי לעצור את הניסיונות להמשיך בספירה ולשנות את התוצאה", הצהיר הנשיא.

"זו הונאה של הציבור האמריקאי, זו מבוכה למדינה שלנו. אנחנו למעשה ניצחנו בבחירות, זה רגע עצוב, אנחנו ניצחנו את הבחירות על פי איך שאני רואה את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר