משדר 'כיכר' • צפו

דובר הדמוקרטים: מצחיק, טראמפ גנב את בחירות

דובר המפלגה הדמוקרטית בישראל, הצטרף לפאנל במשדר 'כיכר' והסביר כי זה מצחיק שטראמפ טוען על גניבת בחירות, כי זה מה שטראמפ עושה כל הזמן; "הוא שקרן", הוסיף (חדשות)

שורר שלדון (צילום: אולפן כיכר, מפיק: איציק אוחנה)

הבחירות לנשיאות ארה"ב • משדר הבחירות מ'אולפן כיכר': במהלך פאנל מרתק של אבי וידרמן ועמיעד כהן, דנו המוכחים בשאלה, אם אנו עומדים בפתחה של מלחמת אזרחים בארה".

במהלך הראיון למשדר 'כיכר השבת', עלה לדבר דובר המפלגה הדמוקרטית בישראל שורר שלדון, כי הוא אינו מרוצה מהתוצאה, ואפילו מאוכזב, אך יש עדיין תקווה.

על הטענה של הנשיא טראמפ על כך שהבחירות נגנבו ע"י הדמוקרטים אמר שלדון: "מי שמנסה לבצע מחטף ולגנוב את הבחירות זהו טראמפ בעצמו שהתבטא בעבר שהוא זה שיעצור את ההצבעה של המצביעים דרך הדואר".

לגבי המשך המאבק והפניה לבית המשפט אומר שלדון כי פניה שכזאת במידה והיא אכן תבוצע, היא כלל איננה בטוחה משום שהגישה לבית המשפט העליון היא לא דבר קל לביצוע, משום שבכל מדינה יש את האלקטור השולט, ורק אם הוכח מעל כל ספק שהיו פגמים בהליך הבחירות, מתאפשרת פניה לבית המשפט.

אני חושב שהרמאות והשטויות שטראמפ מפיץ על הבעיות בדואר, אלו דברים שקורים אחת לשבע שנים, ובטח שלא מצדיקים פסילה של מיליוני קולות. הוא יעשה הכול כדי לעקור את המדיניות של הדמוקרטים בארה"ב, והוא זה שאמר שהוא ינצח את הבחירות בכל מקרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר