"מסכנים חיים"

צפו: פעילות אכיפה משטרתית נגד מחזיקי גמלים

במסגרת הפעילות, אותרו עשרה גמלים ונפתח תיק חקירה בידי משרד החקלאות כנגד תושב המקום בחשד להחזקה של גמלים שאינם משובבים מסומנים ומחוסנים • צפו (אקטואליה)

(צילום: דוברות המשטרה)

שוטרי תחנת דימונה, בסיוע לוחמי מג"ב ויחידת פיצו"ח דרום של משרד החקלאות, פעלו אמש לאכיפה כנגד מחזיקי גמלים שלא ביצעו את הוראות החוק בדבר סימון ושיבוב וזאת עם כניסה לתוקף של תקנות מחלות בעלי חיים (סימון גמלים).

במהלך הפעילות בגזרת ביר הדאג', אותרו 10 גמלים ללא שיבוב, חיסון, סימון. בנוסף, נפתח תיק חקירה בידי משרד החקלאות כנגד תושב המקום בחשד להחזקה של גמלים שאינם משובבים מסומנים ומחוסנים.

"בעלי החיים המתהלכים בקרבת צירי התנועה, ולעיתים אף על נתיב הנסיעה, מסכנים חיים לא אחת. לעיתים, תאונות דרכים אלו מסתיימות באופן טראגי. משטרת ישראל פועלת כל העת יחד עם גופים נוספים בפעילות יזומה ושוטפת במפגעים נקודתיים על מנת לצמצם את הסיכון ככל שניתן לציבור משתמשי הדרך", כך נמסר מהמשטרה.

מהמשטרה הוסיפו כי "יש חשיבות רבה לטיפול בבעלי החיים הלא מסומנים באמצעות שבבים ולכן אנו פועלים כל העת בשיתוף אותם גופים באמצעות פעילות יזומה ושוטפת. חשוב לציין, אזור הנגב בו משוטטים בעלי החיים מאופיין בשטחים פתוחים ונרחבים ומאות קילומטרים של כבישים ובשל כך נדרשת פעילות ממוקדת, תוך שילוב זרועות בין גופי הפיקוח והאכיפה השונים, בשטחים בהם מאותרים בעלי החיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר