גם בתמותה

"ירידה אמיתית": שיעור התחלואה במגזר - הנמוך בישראל

פרופ' ערן סגל, ממכון ויצמן, פרסם היום נתונים חדשים על תחלואת הקורונה בישראל וחשף כי שיעור התחלואה במגזר החרדי הוא הנמוך ביותר, כך גם מצב התמותה: "הירידה נראית אמיתית" (אקטואלי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

שיעור התחלואה בנגיף הקורונה במגזר החרדי הוא הנמוך ביותר במדינת ישראל, כך עולה מנתונים שפרסם היום (ראשון) פרופסור ערן סגל, ממכון ויצמן.

מהנתונים של פרופ' סגל עולה כי מקדם ההדבקה ממשיך להיות שונה בין מגזרים: מעל 1 במגזר בערבי, 0.95 במגזר הכללי, ו 0.69 במגזר החרדי.

לדברי סגל: "הירידה במגזר החרדי נראית אמיתית, כי היא באה לידי ביטוי גם במאושפזים חרדים". לדבריו: "המגזר הערבי כרגע מהווה 41% מסך התחלואה".

מספרי הקורונה המעודכנים של פרופ' סגל

מהמספרים עולה כי בשבוע האחרון נרשמה במגזר החרדי ירידה של 48% במספר המאומתים וירידה של 48% במספר המאושפזים במצב קשה ובינוני. כמו כן, נרשמה ירידה של 38% במספר הנפטרים מנגיף הקורונה במגזר החרדי. יצוין כי מדובר בשבוע שלישי ברציפות עם נתונים המלמדים על ירידה בתחלואה במגזר החרדי.

מספרי הקורונה המעודכנים של פרופ' סגל

בתוך כך, פרופסור ערן סגל עדכן הבוקר כי "נעצרה הירידה בתחלואה. מספר המאומתים השבוע ירד רק ב-2%, מקדם ההדבקה הוא 0.99

"מקדם ההדבקה לפי חולים קשה עלה ל-0.91 ולפי מאושפזים במצב קל 0.85. מדדים אלו אמינים יותר אז ייתכן שהתחלואה עדיין יורדת אך גם הם בעליה לפי מתווה היציאה לא ניתן לבצע הקלות נוספות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר