מפעילים לחץ

ראשי רשויות: "לפתוח גם את מרכזי הקניות"

ראשי רשויות מרחבי הארץ שיגרו היום פניות אל ראש הממשלה בדרישה לפתוח את מרכזי הקניות, אחרי שהיום פתחו לראשונה את חנויות הרחוב, בהתאם לתו הסגול (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90)

ועדת השרים לקורונה אישרה בשבוע שעבר, כחלק מהליך היציאה מן הסגר השני, את פתיחת חנויות הרחוב, כפוף למגבלות מחמירות של משרד הבריאות.

בתום דין ודברים ומאבק ישיר בין שר הבריאות אדלשטיין לשר האוצר כ"ץ, פיצלו מקבלי ההחלטות בין חנויות הרחוב, שפתיחתן אושרה, למרכזי הקניות, ששעריהן עדיין סגורים.

במהלך היום (ראשון) פנו מספר ראשי רשויות ברחבי הארץ אל ראש הממשלה נתניהו ויושב ראש מרכז השלטון המקומי חיים ביבס בדרישה לשוויון בין מעמד החנויות.

משה קונינסקי, ראש עיריית כרמיאל, ציין במכתבו כי "החנויות במרכזי הקניות מקפידות לשמור על הנחיות התו הסגול באופן הדוק, לא פחות מחנויות הרחוב. אין היגיון להפליה בין סוגי החנויות".

אבירם דהרי, ראש עיריית קריית גת כתב כי "מדיניות עיריית קריית גת אינה מאפשרת להפלות בין חנויות הרחוב ולכן הוריתי לפקחי העירייה לאפשר פתיחת כל חנויות הרחוב העונות להגדרת חנות רחוב (כל מי שפתח חנותה מופנה לרחוב) ובלבד שיעמדו בכללי התו הסגול".

"אודה לכבודו אם יבהיר לחברי הקבינט כי לא ניתן להפלות בין חנות רחוב אחת לשניה ויש להורות גם למשטרה לאפשר לכלל חנויות הרחוב להיפתח ובלבד שיעמדו בכללי התו הסגול".

אחרי שמרד הרשויות המקומיות הוביל את הממשלה להרחבת מספר ימי הלימוד בכיתות א' עד ד', נראה שבשלטון המקומי ממשיכים לדרוש סמכויות כחלק מהמאבק בקורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר