כחול לבן יקצצו לח"כים, גפני יקצץ לשופטים

יו"ר וועדת הכספים, חבר הכנסת משה גפני, תומך בקיצוץ שכר הח"כים אותו הוא משאיר לטיפולם של כחול לבן. גפני עצמו קיבל לידיו "להעניש" דווקא את השופטים (פוליטי מדיני)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

משבר הקורונה הוביל פוליטיקאים רבים לתמוך בקיצוץ 10% משכר חברי הכנסת ובהקפאת ההעלאה הצפויה בשכרם, זו המותאמת למדד המחירים לצרכן. יושב ראש "ימינה", נפתלי בנט, הטוען לראשות הממשלה, זעם על כך שהנושא לא קודם בממשלה ושר האוצר ישראל כ"ץ האשים את "כחול לבן" באחריות למשיכת הרגליים, כחלק ממאבקי העברת התקציב לשנת 2021.

הבוקר (ראשון), התברר כי שר הביטחון בני גנץ בכלל פעל במישור אחר, כשהפעיל את יושב ראש ועדת הכנסת, יושב ראש סיעת "כחול לבן" איתן גינזבורג, לקדם בוועדה בראשותו את הפחתת שכר השרים וכך ימנע את העלאת הנושא בממשלה.

הסיבה למהלך העצמאי, ככל הנראה כחלק מתוכנית הפעולה של היבדלות "כחול לבן" מ"הליכוד" ויצירת מצג של תנועה נפרדת לקראת בחירות.

כאן נכנסת לתמונה סיעת "יהדות התורה", בלשכת יושב ראש "דגל התורה", חבר הכנסת משה גפני, מסרו כי העלאת ההצעה בוועדת הכנסת תואמה בין לשכות יושב ראש ועדת הכספים ליושב ראש ועדת הכנסת. הסיכום הוא כך: גינזבורג יציע את ההפחתה לח"כים בוועדת הכנסת - וגפני יציע מנגד את הפחתת שכר השופטים, השרים ואישים נוספים במגזר הציבורי בוועדת הכספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר