הסגר בקריה החסידית

חצור: "בתי הכנסת שלא ננעלו מעולם, נעולים וכבויים"

מגמת ירידה בתחלואת הקורונה בחצור הגלילית, בה הוטל סגר מרצון על הקריה של חסידי גור בעיר, אחרי חתונות שיתכן והובילו להתפרצות • הערכה: ממחר כבר לא 'אדומים' (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בית הכנסת השומם, אמש (צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי)

בישוב חצור הגלילית מציינים בסיפוק ירידה בתחלואת הקורונה, במקביל לסגר שהוטל על כמה רחובות ביוזמת תושביהם החרדים, לאחר התפרצות שנרשמה במקום.

כזכור, קבינט הקורונה החליט ביום שישי על הטלת סגר בכפר בוקעתא הדרוזי, כמו גם על 'הקריה החסידית' בחצור - סגר שנכנס לתוקף ביום ראשון האחרון ויפוג עם כניסת השבת הקרובה.

ההודעה על הסגר בבוקעתא (צילום: פיקוד העורף)

היוזמה לכך הגיעה מכיוון רבם המקומי של חסידי גור, הגאון רבי גבריאל אברמוביץ', לאחר שנוכח בזינוק בקורונה בקריה, ככל הנראה בעקבות קיום חתונות.

כעת, בחלוף יממה מהטלת ההגבלות - וללא קשר אליהן - כראש המועצה המקומית שמעון סויסה, שביע הערכה ל"החלטתם האמיצה" של החסידים, כותב לתושבים, כי "על פי נתוני התחלואה, אנחנו במגמת ירידה, וככל הנראה כבר ממחר לא נהיה עיר אדומה".

"הסגר בקריה נכנס לתוקפו אתמול", כותב סויסה ומתאר: "בסיור לילה מצאנו את בתי הכנסת שלא ננעלו לעולם, כבויים ונעולים. אנו זוכים לשיתוף פעולה מלא מצד התושבים".

בהמשך לבדיקות הקורונה שביצעו התושבים במרוכז, מעדכן ראש המועצה, כי "היום ייערכו בדיקות קורונה בהיכל התרבות, בין השעות 15:00-20:00, ובדיקות נוספות גם בקריה".

"אני קורא לכם לבוא ולהיבדק; שומרים ונשמרים, בבריאות איתנה", מסיים ראש המועצה המקומית חצור הגלילית.

נתוני הקורונה העדכניים בחצור

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר