בטקס בנתב"ג. צפו

נתניהו: "אם לא נראה שיפור, נעכב את שלב ההקלות הבא"

בטקס חניכת המעבדה לבדיקות קורונה בנתב"ג, שהוקמה באיחור רב, הזהיר ראש הממשלה נתניהו מפני מגמה של עצירת הירידה בתחלואת הקורונה, שתמנע הקלות (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: חיים צח, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (שני) במעבדת הקורונה החדשה, שנפתחה בנתב"ג עבור הנוחתים בישראל - הליך שציפו לו זמן רב, בתקווה לקיצור משמעותי של ימי הבידוד הנדרשים להם עם הירידה מהמטוס.

בהצהרה שמסר במקום הזהיר נתניהו מפני מגמה של עצירת הירידה בתחלואת הקורונה בישראל, מה שצפוי לעכב את השלב הבא בהלקות היציאה מהסגר.

כידוע, חנויות הרחוב נפתחו השבוע, אך אלו שבמרכזי הקניות עדיין נאבקים על פתיחתם וישראל עוד לא הגיעה לחצי הדרך בשלבי היציאה מהסגר.

כעת, כאשר מקדם ההדבקה הכללי כבר קרוב ל-1 (בציבור החרדי על 0.6 בלבד), כבר נשמעים הקולות בממשלה לעצור את המשך ההקלות ופתיחתו של המשק.

ראש הממשלה נתניהו, שביקר במעבדת הקורונה החדשה בנתב"ג, עם שר הבריאות אדלשטיין ושרת התחבורה רגב, פתח כדרכו בדברי שבח לצעדים האחרונים שנקט, שלדבריו הובילו לכך שמצב התחלואה בישראל הוא מהנמוכים במערב.

אך, כאמור, הוא התריע כי יתכן ושלב היציאה מהסגר ייבלם כבר עכשיו: "אם לא נראה שיפור במדדי התחלואה, לא ניכנס לשלב השלישי. נחליט בנושא מחר או ברביעי".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר