התעלמות - והכחשה

"לא הייתה שיחה בין האדמו"ר מצאנז לגר"ש אלתר"

בעלון הרשמי של חסידות צאנז לא הזכירו את השיחה בין האדמו"ר לגאון רבי שאול אלתר, ובחסידות מסבירים: "מדובר בהמצאה, אנו לא רוצים להתערב במחלוקת עם גור" (חסידים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: דבר אמת)

ביום שלישי האחרון, חיתן הרה"ח יצחק דוד אלתר, בן האדמו"ר הפני מנחם מגור, את בנו בעיר נתניה. בחופה, השתתפו האדמו"ר מצאנז ואחיו של המחותן, ראש הישיבה הגאון רבי שאול אלתר.

אחרי החופה, הפיצו במערכת 'דבר אמת' תיעוד מצולם בו נראים האדמו"ר והגר"ש משוחחים ביניהם בחביבות - אך בחסידות צאנז מכחישים כי התקיימה שיחה ביניהם.

מידי שבוע, מוציאים בחסידות צאנז עלון בשם 'בצילא דמהימנותא', עם פירוט מעשיו של האדמו"ר. חדי עין הבחינו כי אין אזכור לשיחה עם הגר"ש אלתר בעלון.

בקטע לאחריו, מציינים כיצד ניגש בן האדמו"ר מסערט ויז'ניץ אל האדמו"ר מצאנז בחופה אחרת בו היה האדמו"ר מסדר קידושין באותו לילה.

מדוע התעלמו מהשיחה עם הגר"ש אלתר? גורמים בחסידות מסבירים כי "לא השמיטו את השיחה, כי לא התנהלה כל שיחה ביניהם".

לדבריהם, התמלול, שפורסם כאן ב'כיכר השבת', אינו נכון וכי מדובר בהמצאה. "היו רק חילופי דברים קצרים, ברגע שהאדמו"ר חלף על פני ר' שאול".

בחסידות צאנז יש המספרים בימים האחרונים כי נעשו מספר ניסיונות לקבוע פגישה רשמית בין האדמו"ר לגר"ש אלתר, אך נענו בשלילה, שכן הם אינם רוצים להיות מעורבים במחלוקת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר