חשיפת 'כיכר השבת'

המשטרה סגרה את התיק לנהג אגד שתקף בחור ישיבה

נהג אגד שתקף בחור ישיבה לא יועמד לדין והתיק כנגדו ייסגר. תחילה לא חקרה המשטרה כלל את הנהג וסגרה התיק - ורק בהתערבות 'חוננו', זומן לחקירה, בסיומה נסגר התיק (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: David Cohen/Flash90)

משטרת ירושלים סגרה היום (שני) בשנית תיק חקירה כנגד נהג אוטובוס שתקף באלימות קשה בחור ישיבה בירושלים. תחילה לא חקרה המשטרה כלל את הנהג, רק לאחר התערבות עו"ד מטעם ארגון חוננו, שהגיש ערעור לפרקליטות כנגד סגירת התיק נחקר הנהג.

היום נמסר לעו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו אשר מייצג את בחור הישיבה עו"ד כי התיק כנגד הנהג התוקף נסגר בשנית.

עו"ד בלייכר הודיע למשטרה כי בכוונתו לערער שוב על סגירת התיק ואף הגיש בקשה לקבל את כל חומרי החקירה בעניין.

כזכור, מדובר במקרה שארע לפני כחודש, בו הוגשה תלונה כנגד נהג "אגד" של קו 9 בירושלים בגין תקיפת בחור ישיבה. ע"פ התלונה הכה הנהג את הבחור באגרופו ואף ניסה להשליך אותו מהאוטובוס, וכל זאת משום שסבר כי הוא חבר של אדם שדפק על דלתות האוטובוס מבחוץ וכנראה אף ירק לכיוון הנהג.

לאחר שהבחור אשר הותקף הדגיש בפני הנהג כי אין לו כל קשר לאותו אדם, החל הנהג לקלל ולתקוף אותו. שוטרים שהוזעקו למקום על ידי הבחור לקחו את פרטי הנהג והפנו את הבחור להגיש תלונה בתחנת המשטרה כנגד הנהג התוקף.

להפתעתו, זמן קצר לאחר הגשת התלונה, קיבל הבחור הודעה על כך שלא תתקיים חקירה פלילית בנושא. בבירור בתחנת "לב הבירה" נאמר לבא כוחו שבדו"ח הפעולה שנכתב ע"י השוטרים בשטח לא צוין שהוכה באגרוף ומוזכר בו רק שנדחף על ידי הנהג התוקף ולכן התיק נסגר.

בערר שהוגש לפרקליטות דרש עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו שמייצג את הבחור: "להורות למשטרה לפתוח את תיק החקירה ולהביא להעמדה לדין של התוקף". זמן קצר לאחר מכן נודע כי המשטרה פתחה את תיק החקירה והנהג אכן נחקר.

כאמור, היום נודע כי תיק החקירה נסגר שוב בעילת חוסר ראיות. בארגון חוננו מתכוונים להגיש ערעור כנגד סגירת התיק וכן דרישה לקבל את חומרי החקירה.

עו"ד בלייכר מסר "אירוע התקיפה נעשה לעיניי עדי ראיה והמשטרה אף לקחה פרטים של אחד העדים שראו את התקיפה. אנו נבקש את חומרי החקירה ונבדוק האם נגבו עדויות מעדי ראיה והאם באמת אין ראיות בתיק שמתעדות את מעשה התקיפה של נהג האוטובוס".

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "משטרת ישראל פתחה בחקירה, במהלכה נגבו עדויות מכלל המעורבים, ובוצעו מגוון פעולות חקירה נוספות, שבסיומן הוחלט לסגור את תיק החקירה מחוסר ראיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר