טראמפ בסדרת ציוצים

המנהיג הרפובליקני בסנאט: לא מכיר בביידן, כנשיא הנבחר

לדברי מנהיג הרוב הרפובליקני בסנאט, הוא לא מכיר בג'ו ביידן וסגניתו, הואיל ועדיין רוב המדינות לא הכריזו על התוצאות • במטה טראמפ הודיעו על הצהרה לתקשורת - הערב (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
מיץ' מקונל (צילום: שאטרסטוק)

מנהיג הרוב הרפובליקני בסנאט בארה"ב, מיץ' מקונל, אמר הערב (שני), כי עדיין אף מדינה לא אישרה את תוצאות הבחירות, ולכן זכותו של הנשיא טראמפ לערער על התוצאות, מטה טראמפ יערוך הערב מסיבת עיתונאים.

מקונל הסביר היום לכלי התקשורת, כי הוא לא מקבל את תוצאות הבחירות לפיהן ביידן הוא הנשיא הנבחר וסגניתו היא קמלה האריס.

מקונל הסביר את דבריו, כי מכיוון שרוב המדינות עדיין לא הכריזו רשמית על תוצאות הבחירות במדינות, זכותו של הנשיא המכהן דונלד טראמפ, לבדוק את הטענות לזיופים בבחירות.

לדבריו: "יש ההאשמות רציניות על זיופים, ולכן לנשיא טראמפ יש 100% זכות לבדוק את הטענות ובמקביל לבדוק גם את האפשרויות המשפטיות העומדות בפניו".

נתניהו מברך את הנשיא הנבחר, ביידן

כמו כן, הנשיא טראמפ יצא היום בסדרת ציוצים, בה כתב: "נבאדה מתגלה כמכלול של הצבעות מזויפות". עוד כתב בציוץ אחר, "מוצאים דברים שכאשר ישוחררו הם יהיו מזעזעים לחלוטין!".

בהמשך כתב עוד טראמפ, "ויסקונסין נראית טוב מאוד. צריך קצת זמן סטטוטורי, יקרה בקרוב! פנסילבניה מנעה מאיתנו לצפות בחלק ניכר מספירת ההצבעה. לא יעלה על הדעת ולא חוקי במדינה הזו. ג'ורג'יה תהיה זכייה גדולה בנשיאות, כפי שהיה בליל הבחירות".

במקביל, במטה טראמפ הזמינו את כלי התקשורת למסיבת עיתונאים בבית הלבן, בה ידברו על הצעדים החוקיים בעניין ספירת הקולות בפנסילבניה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר