מעצרו הוארך

נחשף: ראש העיר שנעצר בחשד לשוחד - יעקב אדרי

חוקרי להב 433 עצרו הבוקר ארבעה חשודים בחשד לעבירות שוחד, מרמה, הפרת אמונים והלבנת הון • בין החשודים, שר הבריאות לשעבר מ'קדימה', שמעצרו הוארך ב-6 ימים (חדשות)

יעקב אדרי בביהמ"ש, היום (צילום: פלאש 90)

ראש עיריית אור עקיבא, יעקב אדרי - שר הבריאות לשעבר מטעם מפלגת קדימה ומבכירי 'הליכוד' בעבר, הוא הבכיר שנעצר הבוקר (שלישי) על ידי היחידה הארצית לחקירות הונאה, בחשד לביצוע עבירות שחיתות בעיריית אור עקיבא.

יחד עם ראש העיר נעצרו עוד שלושה בכירים החשודים בשחיתות. שופט בית המשפט השלום בראשל"צ, החליט להאריך את מעצרו של אדרי בשישה ימים, וזאת לטענת השוטר, כי הוא עמד בראש הפירמידה.

אדרי נעצר בשל החשד כי עבר על טוהר המידות בעת כהונתו כראש העיר, בין העבירות שחשוד בהן ראש העיר; מרמה הפרת אמונים וכאמור שוחד.

גם שלושת החשודים האחרים חשודים בעבירות הללו וכן בקבלת דבר במרמה ועבירות של הלבנות הון. על העצורים נמנים שר לשעבר, מנכ"לית לשעבר במשרד ממשלתי ועובדי עיריית אור עקיבא.

ראש העיר חשוד בעבירות על טוהר המידות, ובהן שוחד, מרמה והפרת אמונים. הוא והחשודים הנוספים נעצרו הבוקר בפשיטה של היחידה הארצית לחקירות הונאה של המשטרה.

עיקר החשד של יאח"ה נסוב, על כך שהחשודים קידמו מכרזים והיתרים של העירייה בתמורה לקבלת טובות הנאה, כסף מזומן ושווה כסף.

החשודים, חשודים בכך שהם נטלו את כל ההטבות וזאת בניגוד לחוק תוך פגיעה גם באינטרס של תושבי העיר. המשטרה, שהגיעה הבוקר לבניין העירייה, החרימה מחשבים וציוד אלקטרוני ועכבה תשעה בני אדם נוספים לחקירה בפרשה.

עורכי הדין ד"ר יחיאל וינרוט ומאיר אברהם ממשרד ד"ר י. וינרוט ושות' המייצגים את ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי מסרו בתגובה: "בשיחות שקיימנו עם מר אדרי הבוקר ועובר למועד הדיון, לא עלתה כל תשתית עובדתית לביסוס איזו מן העבירות שיוחסו לו. גם בעבר נחקר מר אדרי מספר פעמים על ידי המשטרה, חקירות שהסתיימו בלא כלום, וכך נראה שצפוי לקרות גם בחקירה עליה מדובר כיום.

"מר אדרי בטוח בניקיון כפיו, ובמהלך הדיון גם התייצב באופן אישי וביקש מבית המשפט שלא להאריך את תוקפו של צו איסור הפרסום על שמו ופרטיו. על רקע זה, התנגדנו לבקשת המשטרה להאריך את המעצר ב-8 ימים, וההארכה הוגבלה ל-5 ימים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר